Daniel Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Vi har ett par Wilson Sasha i perfekt skick. De är ursprungligen sålda och installerade av oss hos en kund som nu har uppgraderat till YG Acoustics. En ägare, färgen är en Wilson Upgrade color – Grigio Titanio, (En ferrari originalfärg) grillarna är Parchment gray. Läs mer här! Quote
Daniel Posted January 19, 2019 Author Posted January 19, 2019 40 minutes ago, figge said: Gratis? Nej inte riktigt gratis tyvärr men ett riktigt fynd. Följ länken och ta kontakt om du är intresserad. :-) Quote
Neon Park Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Peter Pan:Jo tack jag sitter helnöjd kom över på en lyssningsafton när det passar P-pan and Daniel 2 Quote
Daniel Posted October 2, 2019 Author Posted October 2, 2019 Kul! Jag är glad att du är glad @Neon Park :-) Quote
P-pan Posted October 2, 2019 Posted October 2, 2019 17 hours ago, Neon Park said: Peter Pan:Jo tack jag sitter helnöjd kom över på en lyssningsafton när det passar Gärna det, jag ska bara.... ... försöka hitta dygnets 25:e timma först ... Quote
Hifi_Perrra Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 Jag hade köpt dom om dom hade varit gratis Quote
Recommended Posts