Daniel Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Vi har ett par Wilson Sasha i perfekt skick. De är ursprungligen sålda och installerade av oss hos en kund som nu har uppgraderat till YG Acoustics. En ägare, färgen är en Wilson Upgrade color – Grigio Titanio, (En ferrari originalfärg) grillarna är Parchment gray. Läs mer här! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
figge Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Gratis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted January 19, 2019 Author Share Posted January 19, 2019 40 minutes ago, figge said: Gratis? Nej inte riktigt gratis tyvärr men ett riktigt fynd. Följ länken och ta kontakt om du är intresserad. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted July 9, 2019 Author Share Posted July 9, 2019 Sålda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted July 9, 2019 Share Posted July 9, 2019 Aha. . . Och nya ägaren verkar nöjd ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Park Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 Peter Pan:Jo tack jag sitter helnöjd kom över på en lyssningsafton när det passar P-pan and Daniel 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted October 2, 2019 Author Share Posted October 2, 2019 Kul! Jag är glad att du är glad @Neon Park :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 17 hours ago, Neon Park said: Peter Pan:Jo tack jag sitter helnöjd kom över på en lyssningsafton när det passar Gärna det, jag ska bara.... ... försöka hitta dygnets 25:e timma först ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted October 6, 2020 Share Posted October 6, 2020 Jag hade köpt dom om dom hade varit gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts