Jump to content

ECM 50 år Touchstones


calm

Recommended Posts

ECM fyller 50 år och repriserar 50 gamla releaser till priset av 99 kr/st. Först släpps 25 och sedan ytterligare 25.

 

https://naxosdirect.se/campaigns/ecm-50-touchstones-3443

 

För er som inte tidigare hört dessa så finns det en chans att komma över dessa CD till ett bra pris. Om nu CD:n fortfarande lever?!

 

Calm

Edited by calm
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, calle_jr said:

 

Man kan ju alltid rippa dem om man inte kan eller vill spela cd.

Detta är säkert halva priset jämfört med de ordinarie nedladdningssidorna.

 

Ja så är det säkert!:39: Jag lever i gammal värld och där gäller "hårda julklappar" fortfarande.:D:) Framgår dock inte direkt vad kostnaden är för dessa nedladdningstjänster om man inte loggar in. Själv har jag nog i princip alla 25 och en del dem tillhör mina absoluta favoriter. :tongue: War Orphans behöver jag knappt nämna men det finns naturligtvis många andra i raden som jag gärna spelar.

 

En dag kanske jag faller under grupptrycket och lämnar det fysiska mediet, who knows? :unsure::cool::D Men just nu tillhör jag dem som fortfarande vägrar Facebok, Twitter och har kalender i papper!:24: Snart är den rasen utdöd är jag rädd!:app:

 

Calm

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, calm said:

En dag kanske jag faller under grupptrycket och lämnar det fysiska mediet, who knows? :unsure::cool::D Men just nu tillhör jag dem som fortfarande vägrar Facebok, Twitter och har kalender i papper!:24: Snart är den rasen utdöd är jag rädd!:app:

 

Om inte annat så är väl en test av streaming inte så farlig att göra och se om du kan liksom jag alternera mellan mjuka och hårda klappar? En övergång till bara mjuka klappar finns inte på kartan!

Jag är också totalvägrare av Facebook, twitter m fl men kör digital kalender, så jag är nog lite modernare eller dummare?

 

/byZan

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...