AlfaGTV Posted December 27, 2018 Posted December 27, 2018 (edited) Välljudande streamer med gott om möjligheter för streaming, se bilder. Vad du behöver är en kablad nätverksanslutning och ett musikbibliotek, utdelat eller på usb-disk eller möjligen ett Spotifyabbonemang. Jo, du behöver en DAC med USB-anslutning också! Säljes med senaste firmware på ett piggare 16Gb microSD än originalet. Edited June 12, 2019 by AlfaGTV Pris sänkt Quote
AlfaGTV Posted December 31, 2018 Author Posted December 31, 2018 (edited) Erbjuder euphonianer bra priser på diverse digital ljudutrustning, alltså justering av priserna nedan. Bild 1, Streamers Bluesound Node (N100) - Såld! Audiophonics Raspdac LTE - Såld! SOtM sMS-200 - Såld! Mycket trevlig streamer med många möjligheten och vettigt konfiggränssnitt. Roon Ready, AirPlay, Spotify Connect, UPnP etc. Uppgraderad till senaste firmware som kom häromdagen (4.51) Bild 2, Hörlursförstärkare Shiit Jotunheim med Phono option - Såld! Magiskt bra hörlursstärkare för de allra mest tungdrivna lurar. Har tjänat mina Hifiman HE-1000 med bravur men fick se sig slagen av Moon 430HAD för 10ggr pengarna. Balanserad, både in och ut, utöver de vanliga RCA och 6.35mm Little Dot MkIII - Såld! Bild 3, DAC'ar Chord Hugo TT - (Ej längre till salu!) En av de finaste DACar man kan hitta, dessutom en fantastisk hörlursförstärkare. I nyskick, bra batterier och med originalförp. o tillbehör. Chord Hugo - Såld! Chord Mojo - Såld! Audioquest Dragonfly Red - Såld! Edited June 12, 2019 by AlfaGTV Uppdaterat tillgänglighet Quote
AlfaGTV Posted January 1, 2019 Author Posted January 1, 2019 (edited) Finns det nån "go göbbe" i Göteborg som skulle kunna tänka sig att agera bulvan? Det handlar om att ta emot min Hugo via post och sedan utföra överlämning till köparen. Var o hur avgörs tillsammans med köparen som bor i V:a Frölunda. Pengar kan swishas till mig vid affär eller till bulvanen för vidare överföring till mig. Hör av dig via PM om du kan tänka dig assistera! Jag har blivit erbjuden hjälp med leverans, tack! Edited January 2, 2019 by AlfaGTV Quote
AlfaGTV Posted January 9, 2019 Author Posted January 9, 2019 Stort tack till @bfjohansson för hjälp med leverans av Hugo till Huga-nde köpare! fredrik 1 Quote
Recommended Posts