Jump to content

Recommended Posts

Posted
RENE, om du har möjlighet så testa tre A.R.T. Big Feet under respektive slutsteg.

Två fram och en längst bak under trafon... :o  :)

når jeg nok ikke , men sidder i lige dette sek og er ved at købe VK150SE , bander bare over man ikke kan lave sådan to sæt om til VK340 kunn godt bruge det i min stue .

Posted
når jeg nok ikke , men sidder i lige dette sek og er ved at købe VK150SE , bander bare over man ikke kan lave sådan to sæt om til VK340 kunn godt bruge det i min stue .

Fik lige svar fra Victor , jensen kan jo bare gøre dette .

Yes, you can link any number of VK-150SE’s in parallel, they are perfectly stable that way, and we have done it in many cases, and have customers with two per side. Such systems however generate a fair amount of heat, so they are not for everybody

så det ser ud til jensen skal til at prøve noget nyt .

føj det vil jo lune med sådan en hel rakke Batter

hi_bat11.jpg

Posted
RENE, om du har möjlighet så testa tre A.R.T. Big Feet under respektive slutsteg.

Två fram och en längst bak under trafon... :o  :)

Timbre

hvad spiser dine VK150SE i strøm .

Jeg har købt et sæt i østen , og det andet sæt køber jeg nyt , men skal lige have kikket på det med strøm jeg har kun 16A inde nu jeg skal nok op i 32A .

Har de ikke haft strømmåler på dine , jeg kan se de to VK60 bruger ca 1200w til samen .

Posted
Kanske inte det mest energisnåla av förstärkeri. Konstant 500 watt styck läste jag någonstans, skulle inte bli överraskad om det är mer.

ja det må være mere , de VK60 nupper lige godt 580w nu , hm så vel ikke omkring 700w :(