RENE Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Er ved at være godt træt af store kasser og især tunge . Quote
Vogue Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Kunne være noget rør-udstyr .... BAT? Vogue Quote
RENE Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 Kunne være noget rør-udstyr .... BAT? Vogue <{POST_SNAPBACK}> jo det er det skam Quote
RENE Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 jo det er det skam <{POST_SNAPBACK}> to VK60 men nu som VK120 , de står og brænder strøm af nu , og det får de lav til de næste 24 timer så kan jeg få lyttet godt på dem de næste dage . Quote
Vogue Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Hifi-gris! Det er noget af det flotteste sådan et sæt BAT .... håber de spilelr godt sammen med dine Mahler ... Vogue Quote
Timbre™ Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 RENE, om du har möjlighet så testa tre A.R.T. Big Feet under respektive slutsteg. Två fram och en längst bak under trafon... Quote
RENE Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 RENE, om du har möjlighet så testa tre A.R.T. Big Feet under respektive slutsteg. Två fram och en längst bak under trafon... <{POST_SNAPBACK}> når jeg nok ikke , men sidder i lige dette sek og er ved at købe VK150SE , bander bare over man ikke kan lave sådan to sæt om til VK340 kunn godt bruge det i min stue . Quote
RENE Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 når jeg nok ikke , men sidder i lige dette sek og er ved at købe VK150SE , bander bare over man ikke kan lave sådan to sæt om til VK340 kunn godt bruge det i min stue . <{POST_SNAPBACK}> Fik lige svar fra Victor , jensen kan jo bare gøre dette . Yes, you can link any number of VK-150SE’s in parallel, they are perfectly stable that way, and we have done it in many cases, and have customers with two per side. Such systems however generate a fair amount of heat, so they are not for everybody så det ser ud til jensen skal til at prøve noget nyt . føj det vil jo lune med sådan en hel rakke Batter Quote
RENE Posted February 5, 2005 Author Posted February 5, 2005 RENE, om du har möjlighet så testa tre A.R.T. Big Feet under respektive slutsteg. Två fram och en längst bak under trafon... <{POST_SNAPBACK}> Timbre hvad spiser dine VK150SE i strøm . Jeg har købt et sæt i østen , og det andet sæt køber jeg nyt , men skal lige have kikket på det med strøm jeg har kun 16A inde nu jeg skal nok op i 32A . Har de ikke haft strømmåler på dine , jeg kan se de to VK60 bruger ca 1200w til samen . Quote
Timbre™ Posted February 5, 2005 Posted February 5, 2005 Kanske inte det mest energisnåla av förstärkeri. Konstant 500 watt styck läste jag någonstans, skulle inte bli överraskad om det är mer. Quote
RENE Posted February 5, 2005 Author Posted February 5, 2005 Kanske inte det mest energisnåla av förstärkeri. Konstant 500 watt styck läste jag någonstans, skulle inte bli överraskad om det är mer. <{POST_SNAPBACK}> ja det må være mere , de VK60 nupper lige godt 580w nu , hm så vel ikke omkring 700w Quote
Recommended Posts