Jump to content

Recommended Posts

Posted
3 hours ago, figge said:

Enklast om alla bokar själva, trevligt om alla bor på samma hotel.

Då behövs det nog att någon styr upp det hela!

/byZan

Posted

Preliminärt intresse att hänga på.:thumbsup:

Ni som rest ned de senaste åren kanske har förslag på bra hotell, gärna med mässbuss och nära till stan så att man kan köra lite kvällsövningar där.

Sist jag åkte bodde jag på hotellet mitt emot Centralstationen, lite stökigt nattetid men bra standard med utmärkt frukostbuffé, ett måste för en morgonpigg som undertecknad. Antar att mässarrangörerna har rabatterade erbjudanden.

Misstänker också att det krävs någon ackreditering till fackmässan, eller?

Calm

Posted (edited)
53 minutes ago, calm said:

Misstänker också att det krävs någon ackreditering till fackmässan, eller?

De beror på hur man ser det men man kan i princip bli inbjuden av någon som är där på mässan i yrket man får gå under deras flagg så att säga. En tillverkare, distributör eller affär tex.

Nackdelen med torsdagen är att mycket är inte intrimmat till fullo men fördelen är betydligt mycket mindre människor. 

Jag funderar på att åka mer men inte bestämt nått än. 

Edited by octavia rs
Posted
1 hour ago, octavia rs said:

De beror på hur man ser det men man kan i princip bli inbjuden av någon som är där på mässan i yrket man får gå under deras flagg så att säga. En tillverkare, distributör eller affär tex.

Nackdelen med torsdagen är att mycket är inte intrimmat till fullo men fördelen är betydligt mycket mindre människor. 

Jag funderar på att åka mer men inte bestämt nått än. 

Tyckte det var bra att köra torsdagen också då man kunde få en överblick och göra lite inköp av skivor etc. sist jag var där. Det är mycket att se och dessutom alternativmässan som kör parallellt .

Calm

Posted
1 hour ago, figge said:

Det här hotellet verkar vara populärt bland norrmännen.

Då tar vi något annat!;)

Kan Northug så kan jag!!;);) Älskar psykningar med glimten i ögat!

/byZan

Posted

Det finns massa hotell att välja på.

Nära mässan tycker inte jag känns viktigt, bättre med en stadsdel där det finns ett bra utbud av restauranger o ölhak:cool:

Tunnelbanan är riktigt bra i München och man tar sig snabbt till mässområdet!

• 3 weeks later...
Posted

Jag och JoL åker ned. Det blir nedresa på Torsdagen och hem på Söndag. Hotell har vi inte bokat än utan avvaktar vilka som har samarbete med mäsan. 

Ska bli kul! Hoppas kunna springa på lite trevliga Euphonianer och investera i lite vinylskivor:)