Jump to content

SÅLD - TW-acustic Raven GT m. 10.5 arm


cc61231

Recommended Posts

Efter myket funderinger er beslutningen nu tagit! Jeg skal göre endnu en ändring på vinyl siden i mit system i år, hvorfor jeg nu sälge min TW-acustic Raven GT grammofon med TW acoustic 10.5 tonarm.

Tekst lånt fra Gjallerhorn i Norge;

TW-acustic Raven GT ble lansert så sent som i 2012 og representerer ett trinn opp på prisstigen til TW-acustic i forhold til Raven One. Betegnelsen GT står for Graham Tricker, mannen bak TRON Electric og GT Audio.

Plinten består av CNC-skåret aluminium av høyeste kvalitet («aircraft grade») og hviler på de samme high-end føttene som de til Raven LTD.

Tallerkenen består utelukkende av TW’s komposittmateriale vis impedans er nær den til en vinylplate. Tallerkenmatte eller platevekt er derfor ikke nødvendig, og heller ikke anbefalt.

I likhet med Raven One, så benytter Raven GT en integrert motor. Denne er i GT’s tilfelle plassert svært nær tallerkenen for optimal beltedrift. Til forskjell fra Raven One, så kan Raven GT utstyres med 2 tonearmbord uten at motoren må separeres fra plinten.

Den er 'as new', jeg fik den leveret i Februar måned. Der er spillet ca 250-300 skiver på den, men da Pick-up ikke medfølger er det intet problem :-)

 

Från TW Acoustic i Tyskland:

 https://www.tw-acustic.de/en/turntables/raven-gt

 

 https://www.tw-acustic.de/en/tonearm


Der medfølger en Oyade 'vinyl vægt' (760 gram), der er støbt af Messing, bly, kobber & stål spåner - og drejet ud i perfekt pasform. Normal pris for denne er ca 4500 Sek

Pladespiller kan ses / høres / hentes hos mig i malmø - evt. forsendelse er i original emballage och enbart efter overenskomst omkring risiko deling.

Flere billeder finns och kan mailes til seriøst interesserede.

 

Pris idé; 65.000 SEK


Om der kommer bytteforslag, da er det evt. en Audio Research Ref5 eller Ref6 preamp, eller et sæt TAD ME-1med stander der er interessant.

 

Raven%20GT%20F.jpg

 

Raven%20GT%20FL.jpg

 

Raven%20GT%20FL%20u%20puck.jpg

 

Raven%20GT%20puck.jpg

 

Puck%20solid.jpg

 

TW%2010.5.jpg

Edited by cc61231
SÅLD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...