MartinH Posted January 30, 2005 Posted January 30, 2005 I år så kommer HifiArt att ha 2 stycken rum under mässan... I det stora rummet kommer vi tillsammans med Touraj från Roksan dema en anläggning bestående av nya medlemmar i Caspian serien.. CD: Caspian CD player ( ny modell med 24/192 DAC, ny transport m.m ) Försteg: Caspian Pre Amplifier ( Dual mono konstruktion ) Slusteg: Caspian Mono Block ( monosteg med helt symetrisk design ) OBS !! Vi kommer köra Bi-ampat med 4 Mono-Block !! Högtalare: Totem Mani-2 ( En av världens bästa stativare !! ) Roksan FR-5 ( EUROPA PREMIÄR för denna golvare!!! ) Vinyl: Roksan Radius5 ( En spelare i sann Roksan anda, extremt prisvärd ) Kablage: Roksan och Silver Sonic Vibrationskontroll: Stillpoints & Vibrapods På display : Totem högtalare / Roksan Kandy serien / Magnum Dynalab / Roksan Xerxes 20 m.m. I rum 2 på våning 7 : CD: MOON Nova ( Underbar cd med 24/352,8kHz ) Försteg : MOON P-3 ( Ett fullmatat försteg med egen utvecklad volymteknik ) Slutsteg: MOON W-3 ( 125 watt/8 Ohms slusteg med teknik i världsklass !! ) Högtalare: Totem Model-1 & Totem Rainmaker ( Stativare som berör.. ) Kablage : Silver Sonic Vibrationskontroll: Vibrapods Entréplan Här kommer vi ha 2 bord där vi kommer sälja skivor ( Naim / Roksan / Stockfish ), Vibrapods, RussAndrews, Silver Sonic kablage. Vi kommer även visa den nya hörlurskabeln från Russ Andrews för Sennheiser hörlurar, baserad på Kimber kablage. Välkommna / HifiArt & Co Roksan : Totem : SimAudio MOON : Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.