A/Wing. Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 (edited) Euphoniaträff Hemma hos A/Wing. Hifisäsongen börjar. Det var ett tag sedan jag hade en sådan här tillställning och nu känner jag mig redo. Altanbygget klart, uterummet klart så nu kan jag ta emot lite folk utan att vi trampar på varandra. Brukade ha mina träffar 25 Aug. gör så denna gång också. Någonstans mellan 10-15 pers kan va lagom. Kommer att bjuda på både digital uppspelning via Tidal och vinyl. Vinyl har jag fortfarande dåligt med så dom som vill komma ta gärna med er egna favoskivor. Det serveras givetvis lite mat också under träffen. Varmt välkomna. A/wing Anmälningar via pm. Edited August 2, 2018 by A/Wing. P-pan, plind, sprudel and 1 other 2 2 Quote
CMB Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 Låter mycket trevligt och dom högtalarna skulle vara fantastiskt att få höra i verkligheten Quote
A/Wing. Posted August 2, 2018 Author Posted August 2, 2018 Då är det bara att skicka ett pm vi verkar ju inte bo så långtifrån varandra Quote
Apexorca Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 Skit också... är i Köpenhamn då. Det är alltid trevligt på dina träffar och så blir det ju musik som låter bra också. Får bli en annan gång för mig. Quote
byZan Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 @A/Wing., jag sa ju senare i höst, augusti är en sommarmånad! Inget bra detta då jag missar både detta och även mässan i år, men skönt att slippa Göteborg Så tråkigt men jag ser fram emot en helg senare i höst då jag ska snika in mig hos flera goa gubbar för lyssning. Jag antar att du har tid att och lust att guida en vilsen 08 då? /byZan Quote
A/Wing. Posted August 3, 2018 Author Posted August 3, 2018 12 hours ago, byZan said: @A/Wing., jag sa ju senare i höst, augusti är en sommarmånad! Inget bra detta då jag missar både detta och även mässan i år, men skönt att slippa Göteborg Så tråkigt men jag ser fram emot en helg senare i höst då jag ska snika in mig hos flera goa gubbar för lyssning. Jag antar att du har tid att och lust att guida en vilsen 08 då? /byZan Ja ja vet att du sa det men det blir lite sent på året om jag ska nyttja altan och uterummet. Blir lite trångt om vi blir 10-15 pers och alla ska va inomhus samtidigt. Jag ska gärna guida dig runt fastän du inte gillar Göteborg du vilsna Stockholmare. Behöver du inkvartering så hjälper jag dig gärna. byZan 1 Quote
lindome Posted August 3, 2018 Posted August 3, 2018 Jag får stå över denna gång.... Släktmiddag står på schemat, men vi ses nog snart ändå Quote
Recommended Posts