hbgot Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Någon som vet var begagnad prylar säljs nu när hifimagasinet ligger nere? Quote
JWE Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Hifitorget främst, har också sett att blocket fått mer/bättre hifi-annonser. Quote
new order Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Jag saknar hifimagasinet. Det är inte samma sak med de andra alternativen. Man får hoppas på en omstart. JWE and shifts 2 Quote
JWE Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 20 minutes ago, new order said: Jag saknar hifimagasinet. Det är inte samma sak med de andra alternativen. Man får hoppas på en omstart. Tror det beror främst på att det var lättöverskådligt plus företagssidorna, hifisentralen.no är ganska bra också med sina avdelningar. Quote
P-pan Posted July 16, 2018 Posted July 16, 2018 Om det nu blir en återuppståndelse så kan jag tycka att man är lite slö på hanen. Andra annonsplatser hinner ju vinna mark medan man begrundar sina drag/planeringar ? Att jag sen hade ett flertal annonser ute under tiden att H-M gick i graven gör ju inte saken bättre... Smida medans järnet åtminstone är ljummet kan ju vara av mer nytta än skada tänker jag här. Quote
calle_jr Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 On 2018-07-16 at 22:21, P-pan said: Andra annonsplatser hinner ju vinna mark medan man begrundar sina drag/planeringar ? Det finns ingen som bryr sig om det. Det finns ingen "man", inget järn och inte ens en smed. Nej, enda chansen är om du eller någon annan reder ut hantering av personuppgifter och startar upp det igen. On 2018-07-16 at 16:07, hbgot said: Någon som vet var begagnad prylar säljs nu när hifimagasinet ligger nere? Jag tycker att audio-markt.de är mycket bra. Quote
Engelholm Audio Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 Går väl lägga bud på domänen, köpa, installera gdpr-godkänd mjukvara och starta köp/sälj? Quote
P-pan Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 8 hours ago, Engelholm Audio said: Går väl lägga bud på domänen, köpa, installera gdpr-godkänd mjukvara och starta köp/sälj? Enligt rykte så är det någon som redan har "plockat bollen" har jag förstått. Men det behöver ju i.o.f.s inte stämma... Engelholm Audio 1 Quote
calle_jr Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 11 hours ago, Engelholm Audio said: Går väl lägga bud på domänen, köpa, installera gdpr-godkänd mjukvara och starta köp/sälj? Visst, men varför skulle man vilja göra det? 3 hours ago, P-pan said: Enligt rykte så är det någon som redan har "plockat bollen" Ok, jag vet inte. Vi får se. Quote
Engelholm Audio Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 48 minutes ago, calle_jr said: Visst, men varför skulle man vilja göra det? Intresse. Välvilja. Möjlighet att driva business (annonspengar). Insikt i möjlighet att utveckla verksamheten, kanske genom att rida på domän-namnet. Vad vet jag. JWE, calle_jr and P-pan 3 Quote
Recommended Posts