tomaspepsicola Posted July 1, 2018 Posted July 1, 2018 Hej o hallå Idag så hände något med mitt audio research ref 110 slutsteg. Det blixtrade till om det o sprakade i högtalaren . Kollade lite inuti o såg två st motstånd på ena rörparet hade fullkomligt exkloderat. Känner du något som är bra på arc. Mvh tomas Quote
Govinda Posted July 1, 2018 Posted July 1, 2018 Lennart LAB jarlevang Han är duktig på det mesta inte helt gratis men du för proffshjälp om han har tid Mvh Anders Svenningsson Quote
lindome Posted July 2, 2018 Posted July 2, 2018 Björn Haglund i Mariestad. Tidigare tekniker på Audionord. Han kan det mesta om de apparaterna och renoverade mina 210:or förra sommaren med den äran!! Quote
tomaspepsicola Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 53 minutes ago, lindome said: Björn Haglund i Mariestad. Tidigare tekniker på Audionord. Han kan det mesta om de apparaterna och renoverade mina 210:or förra sommaren med den äran!! Hej Jo han är duktig kontaktade honom tror det var förra våren någon gång o han sa till mej att han hade lagt av o meca. Quote
Recommended Posts