Jump to content

byZan - en tänkt pensionärsresa fr # 1275

Recommended Posts

Där har du har en riktig liten monstermaskin. Sanslöst vad de klämt in under skalet (om det är M1, men det gissar jag). Har versionen från 2018 och den i sig är fortfarande ett monster. Har aldrig lyckats provocera den till att bli en tillstymmelse av långsam. Skulle gärna uppgradera, men kan inte riktig försvara investeringen inför mig själv när den gamla fortfarande är så klockren.

• Replies 2,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Hifi_Perrra, jag vill att du tar bort ditt senaste inlägg i tråden, tycker inte att det passar in här, tack på förhand!   /byZan

Trodde jag ja! Idag blev jag farfar igen och då får faktiskt min hobby ge vika.  Det blev en hon och alla i familjen är såklart jätteglada för att ha fått en ny medlem.   /byZan

Jag hoppas på en trevlig helg.....     ....även om frugan tycker de andra är mycket snyggare, fast lite bra då de är lite av samma som hemma kom det som en sista kommentar. D

Posted Images

Ännu en mysig morgon, regnet öser ner i skurar, grått och mörkt mot tidigare mornar, men jag gillar detta också. En kopp kaffe och lite Tony Joe White som strömmar ur högtalarna medans jag skriver här och i slutrapportering på några konsultjobb jag gjort i år, kanske de sista? För den 1 juli är jag helt fri och kan göra precis som jag vill, välja och vraka och t o m kunna tacka nej om jag så önskar, känns riktigt bra.

Nu fokuserar jag på rapporterna en stund till för att skicka iväg dessa och sedan njuta av den riktiga friheten av att kunna göra precis som jag vill, inte behöva tänka på arbete eller på något alls, bara vara och snart få klämma och känna på barnbarnen som enligt sägen vill vara med sin farfar, jo farmor också:smile:

/byZan