calle_jr Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 On 2018-07-02 at 18:12, figge said: Att det sen blev Pure Audio Reference 2 var en tillfällighet, lånade hem dessa under en jul- och nyårshelg tillsammans med Pure Audio Duo visserligen också Klass A, så hemligheten kanske inte är bara Klass A utan även monoblock. Grattis i efterskott får man väl säga då Intressanta förstärkare. Kan du inte lyfta på huven lite? Quote
figge Posted July 5, 2018 Posted July 5, 2018 Kan kanske ta av huven på mina egna senare ikväll, får besök av Marcus på Perfect Sense då. Quote
limpansson Posted December 29, 2018 Author Posted December 29, 2018 Nu har jag haft mitt PASS XA-25 ett tag, tillsammans med inlånad EAR-CD och jag bara måste berätta om hur nöjd jag är! Jag lyssnar mycket på typ Battle Beast, Nightwish men även Abba, Marie Fredriksson mm. Kombinationen PASS, EAR är i mitt tycke svår att slå. Värmen från EAR och snabbheten från PASS är underbar ihop. Mina hgt är Vienna Acoustics BCG och PASSen gör att dom får jobba en del... Jag lyssnar numera på skivor som tidigare var för "platta", tråkiga och ofta är det svårt att sluta lyssna för att det låter så bra! Mvh Anders YYZ, calle_jr, LasseJ and 2 others 5 Quote
Recommended Posts