tomaspepsicola Posted June 2, 2018 Posted June 2, 2018 Hej Någon vänlig själ som antigen vill sälja skivan eller låna ut den till en trevlig o barmhertig kille som jag är. Är även intresserad av cdn" ringen,i klockor " från propirus Mvh tomas Quote
calle_jr Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Det är Täby Kyrkokör. Den har jag hört, men har den inte. @eliot? Quote
K-man Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 Hej! Bra skiva, den finns i samlingen, vill inte sälja men....kan du ta emot en FLAC, isf skulle du kunna få låna min FLAC-kopia...;-) ? \\K-man JWE and Lasse 2 Quote
eliot Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 10 hours ago, calle_jr said: Det är Täby Kyrkokör. Den har jag hört, men har den inte. @eliot? Jag har den som FIM-utgåva: P-pan 1 Quote
P-pan Posted June 8, 2018 Posted June 8, 2018 5 hours ago, eliot said: Jag har den som FIM-utgåva: Jag kommer antagligen aldrig sluta förvånas över vad som finns i ditt musikbibliotek Quote
tomaspepsicola Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 On 2018-06-08 at 07:37, K-man said: Hej! Bra skiva, den finns i samlingen, vill inte sälja men....kan du ta emot en FLAC, isf skulle du kunna få låna min FLAC-kopia...;-) ? \\K-man Hej Oj oj vad glad jag blir otroligt vad snällt. Mvh tomas Quote
tomaspepsicola Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 Just now, tomaspepsicola said: Hej Oj oj vad glad jag blir otroligt vad snällt. Mvh tomas Missade ditt mejl innan Quote
tomaspepsicola Posted July 2, 2018 Author Posted July 2, 2018 On 2018-06-08 at 23:39, P-pan said: Jag kommer antagligen aldrig sluta förvånas över vad som finns i ditt musikbibliotek Hej Haha jo har mycket bra skivor som en audiofil skulle kunna dö för att äga. Mvh tomas Hifi_Perrra 1 Quote
Recommended Posts