Jump to content

Recommended Posts

High End mässan i München 2018

 

Vår vana trogen så besöker vi och rapporterar ifrån årets största händelse för alla med ett intresse för hifi (och musik).

 

Tillsvidare så får ni nöja er med vår löpande rapportering på Facebook och Instagram. En full rapport kommer så snart vi är tillbaka i Sverige och intrycken har hunnit sjunka in!

 

https://www.facebook.com/pg/PerfectSenseAudioMatters/photos/?tab=album&album_id=987117138113131

https://www.instagram.com/perfect_sense_audio/

 

 

High_End_Munchen_2018.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vår årliga rapport ifrån världens största hifi-mässa är färdig.

 

Efter fyra dagar av möten, lyssning, diskussioner, värmeslag, fotograferande, reflektion, tysk mat och många timmar vid datorn så är vi äntligen i mål.

 

Munchen_2018-64.jpg

Edited by Perfect sense
Link to comment
Share on other sites

Tack Marcus för ambitiös rapport:thumbsup:. Har nu läst igenom och konstaterar att Absolare nu återigen fått  mycket goda omdömen. Ny hybridförstärkare som kanske skulle passa min smak ännu bättre. Kanske en framtida demo på hemmaplan inte skulle sitta fel.:D:tongue: Men prisnivån ligger väl i drömmarnas värld:39: kan jag tro?

 

Calm

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, calm said:

Tack Marcus för ambitiös rapport:thumbsup:. Har nu läst igenom och konstaterar att Absolare nu återigen fått  mycket goda omdömen. Ny hybridförstärkare som kanske skulle passa min smak ännu bättre. Kanske en framtida demo på hemmaplan inte skulle sitta fel.:D:tongue: Men prisnivån ligger väl i drömmarnas värld:39: kan jag tro?

 

Calm

 

Tack - det har blivit en tradition som jag helt enkelt inte kommer undan :cool:. Fokus blir av naturliga skäl främst de fabrikat som jag själv representerar, men jag hinner inte med dem alla ändå...

 

De nya hybridmonoblocken ifrån Absolare har en hel del gemensamt med den integrerade förstärkaren som också är en hybrid. De är dock kraftfullare (naturligtvis) och har även en del andra förbättringar och uppdateringar. Priset är inte satt, men räkna med minst det dubbla mot den integrerade (269.000 kr). Den integrerade räcker väldigt, väldigt långt för de allra, allra flesta ska dock sägas.

 

/ Marcus

 

 

Edited by Perfect sense
Link to comment
Share on other sites

Haha Absolare till folket - vilket härligt förslag :tongue: 

 

Nu blev det dessvärre ingen högvinst. Istället lyckades jag med bedriften att ha exakt 0 rätt på alla 5 rader. Men Eurojackpot är ett 5/50 spel så detta är inte helt ovanligt. Men skam den som ger sig! Snickrar nu på en äkta vinstrad. Känner på mig att denna gång är högvinsten min :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 2018-05-31 at 22:02, JWE said:

 

"Om vita vann högsta vinsten på EuroJackpot hade han kunnat köpa Absolare till alla medlemmar på euphonia-audioforum"

 

:26:

 

(Från tv-reklamen för samma lotteri)

Det kan jag göra. Ge mig några miljoner tusenlappar så löser vi det...

Edited by Hifi_Perrra
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...