Jump to content

Vad lyssnar du på just nu?


vita

Recommended Posts

5 minutes ago, P-pan said:

New - Friday - Order är i gång ser jag.

Hur lång blir spellistan ikväll då ? 

Speglingseffekten här hemma brukar inte dröja särskilt länge... så ös på med förslag nu :tongue:

Man kan ju inte kolla fotboll hela kvällen...

 

... :sunglasses:

Aha. Du anar trenden.😬😎Jag kör på till nio. Retar grannar och (förhoppningsvis inte) forumsmedlemmar till dess! Men jag känner mig lite extra Thom Yorke inspirerad nu. Kanske lite av hans solo grejor.Typ Bloom. Vilken artist! Det är bara att smälta bort och njuta av processen.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, P-pan said:

New - Friday - Order är i gång ser jag.

Hur lång blir spellistan ikväll då ? 

Speglingseffekten här hemma brukar inte dröja särskilt länge... så ös på med förslag nu :tongue:

Man kan ju inte kolla fotboll hela kvällen...

 

... :sunglasses:

 Vafalls är det fotbollstävling nu igen?😂

 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, new order said:

Tror det skulle vara skoj att ta en öl och prata musik med den här mannen. Han har glimten i ögat.

Man skall inte framhäva sig själv men det har jag faktiskt gjort. När den plattan släpptes var han på europaturné och spelade bl a på Kristianstads Jazzfestival där jag var högsta hönset då. Vi arrangerade en välbesökt presskonferens som Herbie styrde fullständigt på ett sympatiskt sätt. Just innan var det han som intervjuade mig om festivalens historia, vilka som spelat där osv. De svaren använde han och friserade dem att han "hört det från musikkollegor". Jag tog en öl men Herbie drack bara apelsinjuice.

 

Det blev en kanonkonsert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...