Josaa 50 Posted March 31 Share Posted March 31 Apexorca, Daniel and calle_jr 3 Quote Link to post Share on other sites
Josaa 50 Posted March 31 Share Posted March 31 Daniel, j_bloom and AlfaGTV 3 Quote Link to post Share on other sites
Josaa 50 Posted March 31 Share Posted March 31 Första bilden! Har aldrig använt photobucket tidigare. Fyi: jag kommer aldrig kunna ta bilder av samma kvaliet som Apex eller flera av er andra .... triomio 1 Quote Link to post Share on other sites
triomio 555 Posted March 31 Share Posted March 31 4 minutes ago, Josaa said: Första bilden! Har aldrig använt photobucket tidigare. Fyi: jag kommer aldrig kunna ta bilder av samma kvaliet som Apex eller flera av er andra .... Jag tycker det ser grymt bra ut Josaa 1 Quote Link to post Share on other sites
new order 469 Posted March 31 Share Posted March 31 calle_jr 1 Quote Link to post Share on other sites
YYZ 416 Posted April 1 Share Posted April 1 Ralph Towner, John Abercrombie - Five years later calle_jr 1 Quote Link to post Share on other sites
octavia rs 2 204 Posted April 1 Share Posted April 1 18 hours ago, Josaa said: Fyi: jag kommer aldrig kunna ta bilder av samma kvaliet som Apex eller flera av er andra .... Tror flera här inte bryr sig så mycket om hur bilderna ser ut, hellre att man lägger ut bilder på sina grejer än att man struntar i det för att man inte tror de är "bra" nog. Just nu snurrar.....eller snurrar och snurrar jag har ju SSD den är rätt stilla Quote Link to post Share on other sites
Josaa 50 Posted April 1 Share Posted April 1 Perfekt middagsmusik! byZan, Apexorca, Daniel and 1 other 4 Quote Link to post Share on other sites
Apexorca 3 435 Posted April 2 Share Posted April 2 On 2021-03-31 at 20:35, Josaa said: Första bilden! Har aldrig använt photobucket tidigare. Fyi: jag kommer aldrig kunna ta bilder av samma kvaliet som Apex eller flera av er andra .... Jodå! Quote Link to post Share on other sites
octavia rs 2 204 Posted April 5 Share Posted April 5 calle_jr 1 Quote Link to post Share on other sites
conan 20 Posted April 6 Share Posted April 6 Five atomic seasons med TD om WWII tragedin i Japan. P-pan 1 Quote Link to post Share on other sites
Bebop 3 360 Posted April 6 Share Posted April 6 Ett nytt album med Dr. Lonnie Smith. Riktigt bra med härligt groove. Daniel, lindome and calle_jr 3 Quote Link to post Share on other sites
Daniel 747 Posted April 6 Share Posted April 6 On 2021-04-01 at 20:51, Josaa said: Perfekt middagsmusik! Där är den! mycket bra platta. Quote Link to post Share on other sites
P-pan 2 005 Posted April 6 Share Posted April 6 1 minute ago, Daniel said: https://euphonia-audioforum.se/forums/uploads/monthly_2021_04/Parallels.jpg.510038f92ea553e8ff1ef4def21083fa.jpg Har du redan köpt slottet som du har pratat om ? ... hur många rum blev det ? Daniel 1 Quote Link to post Share on other sites
Daniel 747 Posted April 6 Share Posted April 6 3 minutes ago, P-pan said: Har du redan köpt slottet som du har pratat om ? ... hur många rum blev det ? Ja, jag slog till på ett litet slott i Loire-dalen Eller en jaktstuga som det byggdes som, ca 400 rum. calle_jr and Josaa 2 Quote Link to post Share on other sites
P-pan 2 005 Posted April 6 Share Posted April 6 Schysst, då ser vi snart en ny mässarrangör göra entré då ? Ett par hundra utställare och resten övernattande vip-besökare... kan nog fungera Som medlem på Euphonia får man väl förtur till biljettbokningarna hoppas jag ? Vad har du tänkt servera till middag ? Datum behöver jag också, så det inte krockar med något styrelsemöte med dartklubben. Josaa, JWE and Daniel 3 Quote Link to post Share on other sites
Apexorca 3 435 Posted April 6 Share Posted April 6 On 2021-04-06 at 17:34, Daniel said: Ja, jag slog till på ett litet slott i Loire-dalen Eller en jaktstuga som det byggdes som, ca 400 rum. F-n va kul. Grattis! Det öppnar en mängd möjligheter förutom trevlig jakt. Det finns ju massa fina slott i Loire. Man kanske skulle haka på så kan vi bli grannar. Mycket hellre där än Marbella eller Mallis, där vinns bara småhus. Daniel 1 Quote Link to post Share on other sites
Apexorca 3 435 Posted April 6 Share Posted April 6 Diggar Takuya. Japan utbildad med sin trumpet i New York. Gillar hans Jazz mycket. Det är en bra inspelning som låter mycket bra på denna CD. Quote Link to post Share on other sites
triomio 555 Posted April 6 Share Posted April 6 On 2021-04-06 at 17:34, Daniel said: Ja, jag slog till på ett litet slott i Loire-dalen Eller en jaktstuga som det byggdes som, ca 400 rum. Daniel, calle_jr and Hifi_Perrra 1 2 Quote Link to post Share on other sites
Hifi_Perrra 174 Posted April 6 Share Posted April 6 Them - Baby Please Don´t goooo! Quote Link to post Share on other sites
Bebop 3 360 Posted Wednesday at 17:11 Share Posted Wednesday at 17:11 Jag lyssnade igen på Dr Lonnie Smith. Jag blev inte klok på var jag hört första låten på albumet men idag trillade poletten ned. Låten heter Why Can’t We Live Together och är skriven av Timmy Thomas. Här har man en fördel med all musik rippad. Jag gick in och sökte låten på min NAS och fick upp detta album av en av mina ungdomsfavoriter, Stevie Winwood och låt nr 4. Kanonlåt, tycker jag och hela albumet från 2003 är bra. Daniel and AlfaGTV 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts