Gigas Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Efter en längre vila från detta forum känner jag lusten att komma in i matchen igen! Jag ska nog hålla mig till den nostalgiska avdelningen då jag mestadels spelar på vintageprylar, högt och lågt! UffeZ, YYZ, Bebop and 5 others 8 Quote
Apexorca Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Alla återfall är inte bra men detta är säkert det. Det handlar ju om HiFi och det inget farligt. Det är rätt uppblandat med vintage i många anläggningar på Euphonia nu, så letar du i trådarna dyker det upp lite här och var. Inte bara i den nostalgiska avdelningen. Gigas 1 Quote
Gigas Posted February 25, 2018 Author Posted February 25, 2018 9 minutes ago, Apexorca said: Alla återfall är inte bra men detta är säkert det. Det handlar ju om HiFi och det inget farligt. Det är rätt uppblandat med vintage i många anläggningar på Euphonia nu, så letar du i trådarna dyker det upp lite här och var. Inte bara i den nostalgiska avdelningen. Ingår kompass tro? Quote
UffeZ Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Kul Gigas. Nu hoppas jag på Tannoy, Goodman och inte minst Sony av ädel kvalitet. Gigas 1 Quote
calm Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Återfall gillas här på forumet! Men det brukar inte dröja länge innan uppgraderingsdjävulen sätter in. Vi får väl se hur länge du kan hålla emot Välkommen tillbaka! Här gillas bilder också! Calm Gigas 1 Quote
calle_jr Posted February 26, 2018 Posted February 26, 2018 21 hours ago, Gigas said: Efter en längre vila från detta forum känner jag lusten att komma in i matchen igen! Welcome back! Gigas 1 Quote
Recommended Posts