Jump to content

Tips tråden Hifi-annonser!


Hifi_Perrra

Recommended Posts

Inte mina P9 men med dessa lurar behöver man bara en mobil telefon och ingenting mer. Jag använder inte ens någon dac och dom är outstanding ändå.. Eller iaf som jag ser det :) Jag har bara hört en lur till som utklassar dom och det var HD-800s.. Men det är ju förutsatt att man uppskattar soundet, dock två helt olika lurar. Men då hörde jag 800s inkopplad till en stereo och jag har inte lyssnat på P9 med dac så det kanske inte säger så mycket ändå förutom att jag har lyssnat på P9 i stort sett varje dag sedan jag köpte dom tidigt förra året :) 

Link to comment
Share on other sites

Nästan så man skulle kunna sälja stereon egentligen om man är ägare till dessa P9, fast då kan jag inte kolla på film med mina bröder.. Men så bra tycker jag att dom är och 5.5k är ett riktigt bra pris och att få 319.800:- eller vad det är i ljud för 5.5k.. Tjaa, det finns väl knappt och med tanke på hur mycket folk använder mobilen idag... :) 

 

Bare å köp! :) 

 

Hade det varit där jag bor så hade jag köpt mitt andra par P9 vilket hade blivit detta par :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Var inne på lite olika sidor o kollade nu och uppmärksammade att Reference Audios begagnat del har blivit som Rehifi mer eller mindre. Har ifs mindre koll på denna butik då jag inte bor i den staden eller har handlat därifrån.. Men lite kul att dom har en massa stärkare för en femhundring o så.. Hittade till och med elektronik för en 200 spänn :D Lite av en loppis nästan :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Krell FBI. Pris: 60k.

 

https://hifitorget.se/visa_annons.php/krell_fbi_silver_110459.htm

 

Gjorde en egen bild till denna annons bara för att jag inte hade något annat för mig :D 

 

Ej jag som säljer.. Känner inte ens denna människan haha

 

Men jag tyckte att det kunde vara kul på ett hifi-forum som detta.

 

Den blev väl så där.. men tanken var iaf fin :)

 

Inte alla som får sån fin reklam i samband med sin annons.. :D

 

Hifi.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...