Hifi_Perrra Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Hejsan! Välkommen till Nostalgi-tråden! Jo, nu är det dags att berätta för alla andra vilka era gamla hifi drömmar är/var som aldrig blev av eller som ni önskade er i födelsedags present eller tex Julklapp men som ni aldrig fick. Min Hifi-Dröm som jag minns extra mycket som jag funderade på att köpa var ett par Sonus Faber Auditor Elipsa som jag planerade att ha på mitt 180 cm sideboard på varsin sida om tv:n i färgen Maple...eller äkta Lönn som det faktiskt handlade om. Lite synd att det aldrig blev av...Jag får väl se framöver längre framåt om man kan leta upp ett par, inte just nu...men något senare Dom såg ut så här och dom är fortfarande en gammal bortglömd dröm, lagd på is för längesedan: Här i färgen Grafit: Nypriset var ca: 37k runt år 2011. I äkta Lönn trä, pressat i flera lager likt ett båtskrov. Detta var minsta stativ/väggmodellen i Cremona-serien. Nu är det eran tur! Berätta nu! Var inte blyga! Quote
Recommended Posts