Sign in to follow this  
JWE

God Jul

Recommended Posts

Lite intressant att man får en enda like när man önskar God Jul när det är kanske 50 pers inloggade per dag. Att like:a ett inlägg tar inte mer än en sekund att utföra. Dessutom nu när systemet verkar vara tillgängligt... Vad ska man då med det till om det enbart är till för några få... Så sätt lite fart o like:a. Så fruktansvärt farligt kan det väl ändå inte vara? Är det inte tillräckligt o kunna önska andra en God Jul... Man börjar ju undra lite hur det är fatt...  I så fall kunde man ju lika gärna avskaffa systemet med en gång om det enbart ska vara gjort för några få... Jag finns här också och jag är inte farlig o snacka med. 

Mvh Per / Hifi_Perrra

Tjaa, avsikten med att skriva så var mer för att se hur man reagerar över att nån tar upp ämnet. Hur det bemöts osv. Det kan säga en hel del om hur folk resonerar kring frågan. Så att jag skulle få några extra likes det förväntar jag mig inte. Bara intressant från eget perspektiv. Jag hoppas att alla får en God Jul ändå.. Nu ska jag göra annat.

Hejsvejs! 

Mvh

Det har kanske lite med timing att göra att du inte får jättemånga likes när du önskar god jul den 6/12!?

Men om det är så att du "skall göra annat" året ut passar jag på att önska dig en god jul också :santagrin:

10 minutes ago, Taxmannen said:

Det har kanske lite med timing att göra att du inte får jättemånga likes när du önskar god jul den 6/12!?

Men om det är så att du "skall göra annat" året ut passar jag på att önska dig en god jul också :santagrin:

Haha.. Tack! :D

Är väl bara egentligen o gå en vända på stan så förstår man ungefär det här med Julen. IKEA ska ju hela tiden vara värst osv. Dom Julpyntar väl hela hejtjosan mitt i sommaren nästan och då ska det ändå kallas för en Svensk tradition. Så om man jämför med just dom så skulle jag nog nästan vilja säga att jag var en aning sent ute hehe... Men, men, är nog väldigt få som ens hinner med i svängarna när jag får för mig nåt att det ska tänkas till... Betänketiden är ju max nåt dygn som mest innan jag surnar till och börjar argumentera likt den där Arga snickaren.. han kan ju heller inte tänka igenom särskilt länge vad som kommer ur truten på honom... Så där är vi nog rätt lika jag och han... Fast ifs.. Det finns ju trevliga dagar också när det är stilla som i en gammal drip droppande öl tunna.. Så inte sagt att det måste vara på ett visst sätt varje dag... Där ligger jag nog ändå i lä tror jag jämfört med den här illbattingen... Vet inte vad det är allt han kör med... Arga restaurangen också... Hur arg kan man bli egentligen... Ska inte nämna den där skala...på för det har jag gjort så många gånger.. Men Jul... Det ska firas enligt mig o de ordentligt.. Även om det inte alltid behöver handla om alla dessa Julklappar hit o dit... Mmm...