calle_jr Posted November 26, 2017 Posted November 26, 2017 Vi har fått några PM som undrar varför vi avslutat kontot för @Peo. Det har vi inte gjort. Peo tar en paus i skrivandet på eget initiativ. Han är fortfarande nåbar via PM. Apexorca 1 Quote
calm Posted November 26, 2017 Posted November 26, 2017 Nä det hoppas jag verkligen inte, det vore en katastrof. Kunniga medlemmar med den ödmjukheten borde det finnas mer av och då skulle vi lära oss mycket och slippa ängslas att visa vår egen okunskap. Hoppas att pausen blir riktigt kort! Calm calle_jr, Double A, Apexorca and 1 other 4 Quote
Hifi_Perrra Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 En fråga angående samma ämne fast att det gäller en annan välkänd medlem. Var har Bimota tagit vägen? Det handlar alltså om en person som har väldigt mycket kunskap om hifi och demos i Sverige. Dessutom välkänd från en viss Svensk hifi-tidning Jag hade honom som vän här på Euphonia efter år av kontakt, men nu plötsligt är han som bortblåst. Kan nån här inne trolla fram honom igen? Tack på förhand! Quote
Bebop Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 Han är fortfarande medlem. Du kan kontakta honom via PM. Hifi_Perrra 1 Quote
x2000 Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 Jag saknar Timbre ... Euphonia är inte detsamma utan Hifi_Perrra 1 Quote
Hifi_Perrra Posted March 22, 2018 Posted March 22, 2018 Tack för svaret! Han dök inte upp av nån anledning när jag sökte på hans Nick först. Men nu dök det upp..Så det var ju bra då Quote
Recommended Posts