Hans-Tommy Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 Jag var nere på audio concept igår och det var visning av passlabs int250 dcs Rossini samt nya focal golvhögtalare ,lät riktigt bra bör kollas tycker Tommy visningen är även idag Taxmannen 1 Quote
calm Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 (edited) Var också nere en sväng och kan bara hålla med.......... Detta lät mycket bra... Fick dessutom vara med om en Sverige-premiär.............. sköna lurar från Focal........ Nya Clear som tydligen ligger snäppet under Utopia. Såg gedigna och sköna ut........ Hörlurar är ännu inte min grej men man vet aldrig?..... Calm Edited November 11, 2017 by calm Quote
calm Posted November 11, 2017 Posted November 11, 2017 6 hours ago, calm said: Var också nere en sväng och kan bara hålla med.......... Detta lät mycket bra... Fick dessutom vara med om en Sverige-premiär.............. sköna lurar från Focal........ Nya Clear som tydligen ligger snäppet under Utopia. Såg gedigna och sköna ut........ Hörlurar är ännu inte min grej men man vet aldrig?..... Calm Quote
Taxmannen Posted November 12, 2017 Posted November 12, 2017 Vet ni om prylarna (dCS) kommer att finnas i butiken framöver, eller var det bara en snabbvisit? Quote
Hans-Tommy Posted November 23, 2017 Author Posted November 23, 2017 Jag tror alla grejerna har gått iväg till Hifi och musik för test hälsar Tommy Quote
Recommended Posts