Adagio Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Sonus Concordia uppdaterar sitt modellprogram och lanserar en ny hemsida som vi hoppas ska vara både informativ och tilltalande. http://sonusconcordia.se/ ishoot and plind 2 Quote
AlfaGTV Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 Ser toppen ut! Och trevligt att du vågar visa lite "nakenbilder" på hur kablarna är uppbyggda tycker jag. Som lekman kan jag inte säga om det är bra eller mindre bra konstruktioner men jag uppskattar öppenheten! Quote
Adagio Posted October 3, 2017 Author Posted October 3, 2017 (edited) Jag tycker kanske att det är lite mycket snack om defence tech och space tech med flotta datoranimerade bilder om det ens visas bilder på geometrierna i branchan. Min önskan är att vara öppen och transparent med innehållet. En kabel må vara snygg men det är ändå insidan som räknas. Snygga metalhylsor och dyligt har jag testat och ratat. Designen får aldrig gå ut över ljudprestandan tycker jag Edited October 3, 2017 by Adagio Double A and AlfaGTV 2 Quote
Adagio Posted October 3, 2017 Author Posted October 3, 2017 Jaha uppenbarligen fungerar inte kommunikationen mellan mig och min webdesigner och jag får skäms. Jag ser att mina texter hamnat på fel ställen, suck. Jag ska snart köra igång med egna verktyg så jag har full kontroll över sidan. Fler sökvägar är på gång också. Quote
Recommended Posts