Transient Design Posted September 26, 2017 Posted September 26, 2017 Då jag inte kan hitta någon tråd på detta forum om höstens mässa i Malmö (om det redan finns så ber jag admin att ta bort denna tråd) så startar jag en här! Vem kommer att ställa ut? Vad får vi se? Nyheter? Erbjudanden? Vem kommer att hångla med vem under kvällens efterfest? Kommer importörer börja handgemäng över agenturer? Hur får man tag i den snygga mäss-katalogen i förväg? Double A 1 Quote
Transient Design Posted September 26, 2017 Author Posted September 26, 2017 Transient Design kommer att visa upp sin nya agentur Bryston på mässan: CD-spelare, skivspelare, förstärkare och slutsteg. Dessutom kommer för första gången i Sverige Hifimans nya super-lur Susvara (70 000kr) att demas på mässan. Kom och jämför den med HE-1000 V2 och se om du tycker den är värd pengarna? Quote
calle_jr Posted September 26, 2017 Posted September 26, 2017 13 hours ago, Transient Design said: Då jag inte kan hitta någon tråd på detta forum om höstens mässa i Malmö Väldigt bra frågor Lasse, måste jag medge. Det börjar nästan bli lite lustigt med Malmö-mässan för man får varje gång anstränga sig för att få reda på när det är, var det är och vilka tider som gäller. Nu är det i alla fall inlagt i Euphonia-kalendern. Quote
calm Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Håller med om att det är svårt att planera in ett besök då man inte vet när evenemanget äger rum. Jag ställde frågan för ett tag sedan.Tycker att det vore bra om vi kunde få info från mässledningen i god tid före.T.ex när man bokar mässlokal. Antar att de som ställer ut på något sätt måste ha denna info, annars svårt att engagera utställare. Minns en trevlig helg för många år sedan med hifi på mässan, Euphonia-middag på en pub och hembesök hos en riktig skivsamlare. Det skulle jag gärna upprepa men tyvärr krockar detta denna gång med andra aktiviteter. Calm Quote
thosod Posted September 28, 2017 Posted September 28, 2017 https://www.facebook.com/HiFimässan-i-Malmö-1492405257718814/ Quote
Transient Design Posted September 28, 2017 Author Posted September 28, 2017 Om någon insatt kunde lägga upp en förteckning över alla utställare här så hade det ju varit kul att se? Quote
Vinylcalle Posted September 28, 2017 Posted September 28, 2017 Rehifi kommer ställa ut tillsammans med grekiska Tune Audio. Och Manolis som är företagets grundare och konstruktör kommer vara på plats. Vi kommer bland annat spela masterband på en mycket intressant studiobandspelare. Vi kommer också demonstrera Kuzma Stabi M i kombination med pickup ur Kuzmas CAR serie. Sen tar vi nog med oss några klenoder för utställning i rummet. Mvh Carl Quote
Akkelis Audio Posted October 2, 2017 Posted October 2, 2017 Akkelis Audio kommer att ställa ut i samarbete med Tur-Pex. Vi kommer att bjuda på en dynamiskt omtumlande tillställning med rejält tilltagna högtalare från Avantgarde Acoustic och elektronik från Bryston. Vi knyter ihop systemet med kablage från The Chord Company. sprudel and plind 2 Quote
Recommended Posts