darklord Posted May 7, 2017 Posted May 7, 2017 Event hos Perfect Sense - demo av Kii Three. Bilder och information från eventet: http://www.extremeshop.se/shop/?p=4486 YYZ, P-pan, Perfect sense and 1 other 4 Quote
P-pan Posted May 8, 2017 Posted May 8, 2017 Se där ja, en kamerabroder ... okej då, kanske lite Hi-fi också då. Fina bilder som alltid ser jag och trots att jag försökte täcka upp alla tänkbara vinklar så missade jag ändå märker jag Trevligt att ses förresten ///Pan darklord 1 Quote
darklord Posted May 8, 2017 Author Posted May 8, 2017 En kollega med laddad kanon Hi-fi och hembio är min största passion, men tekniska prylar och foto är ju kul det med Det var mycket trevligt att träffas och vi får se till att träffas vidare! Roligt med lika sinnande. Tack för de fina orden om bilderna, tror säkert du fick några riktiga gobitar med din kanon med. Det är svårt med vinklar och ljus men helt avgörande för resultatet. Ett roligt och bra arrangerat event av Perfect Sense, ser fram emot fler. Mathias Quote
Recommended Posts