Jump to content

Hemma hos Sammy

Sammy
 Share

Recommended Posts

4 minutes ago, VoicesInMyHead said:

Tänkte väl att jag kände igen det där mönstret från nånstans... det är alltså en Innuos Statement? jag hade för mig att du redan hade köpt en sådan? :think::smile:

Det stämmer du har nog blandat ihop det med @ishoot som köpte en och jag hade den till låns en tid! Insåg att det är en enklare väg att ta än försöka ta sig tid att bygga en egen enhet vilket kan vara riktigt spännande och trevligt, men då får man räkna med att sätta sig in i det och lägga ned en hel del tid. Jag följer med spänning din resa med ditt bygge.

3 minutes ago, Sammy said:

Det stämmer du har nog blandat ihop det med @ishoot som köpte en och jag hade den till låns en tid! Insåg att det är en enklare väg att ta än försöka ta sig tid att bygga en egen enhet vilket kan vara riktigt spännande och trevligt, men då får man räkna med att sätta sig in i det och lägga ned en hel del tid. Jag följer med spänning din resa med ditt bygge.

Ahh, så kanske det var! kul! stort grattis! :smilingeyes::thumbsup: Jag håller Innuos Statement som en av de absolut bästa trots att den faktiskt börjar få några år på nacken nu, men den håller helt klart fortfarande! Innuos visar ju inte minst med deras nya mjukvara att de inte på långa vägar är färdiga ännu.