datar Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Vad kan nu detta vara? Är det en försenad leverans från jultomten? Quote
RENE Posted January 18, 2005 Author Posted January 18, 2005 I må da kunne gætte hvad der er <{POST_SNAPBACK}> Det bliver det sidste stereo setup herfra På mandag kommer der Pioneer PDP-435HDE så bliver det sådan til at starte med Strauss waltz backspeaker ORATORIO center Audia INT 3100 CD one AE CAP II DVD MAZ DV12S2 og X-box Når så mahler kommer bliver det mahler waltz backspeaker ORATORIO center Audia 3100 Preamp flight 100 SS preamp skal jeg ud og finde , så hvis i har et forslag så kom med det max pris 50000dkr. DVD MAZ DV12S2 og X-box Quote
datar Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Jag tycker om din anläggning Rene Grattis! Quote
Timbre™ Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Det hänger något tjockt och gult på väggen till höger... Audio Metallurgy... Quote
kim Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Hej René Det ser spændende ud, hvorfor nu lige EC, når du har så meget andet i "stalden" Quote
RENE Posted January 18, 2005 Author Posted January 18, 2005 Jag tycker om din anläggning Rene Grattis! <{POST_SNAPBACK}> Ja det er ikke langt nok venter på noget . Quote
RENE Posted January 18, 2005 Author Posted January 18, 2005 Hej René Det ser spændende ud, hvorfor nu lige EC, når du har så meget andet i "stalden" <{POST_SNAPBACK}> Jeg er løbet helt tør for setup . Derfor købte jeg det setup , så kan jeg da høre musik mens jeg venter på alt det jeg skal have hjem . Quote
kim Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 OK, ja musik skal der til - det KAN man bare ikke undvære. Vi venter i spænding på alt det nye der er på vej Quote
RENE Posted January 18, 2005 Author Posted January 18, 2005 OK, ja musik skal der til - det KAN man bare ikke undvære. Vi venter i spænding på alt det nye der er på vej <{POST_SNAPBACK}> ja gør jeg også selv , kan være jeg får et flip , med nu ser det ud til der lander et par BAT VK120 også . er ved at trække kabler til det SS setup , bahhh hader at stille op og gøre klar til nyt . Men kom med forslag til en DVD multi maskine med 5,1 preamp men ikke Gondul . Quote
RENE Posted January 26, 2005 Author Posted January 26, 2005 ja gør jeg også selv , kan være jeg får et flip , med nu ser det ud til der lander et par BAT VK120 også . er ved at trække kabler til det SS setup , bahhh hader at stille op og gøre klar til nyt . Men kom med forslag til en DVD multi maskine med 5,1 preamp men ikke Gondul . <{POST_SNAPBACK}> Quote
RENE Posted January 29, 2005 Author Posted January 29, 2005 Strauss er blevet skifter ud med mahler , til venster skal det står mit til SS setup og til højre til musik , resten kommer om 14 dage . Jeg skal have to stk af disse også http://www.audio-components.de/seiten/rel/...m_3/stadium.jpg Quote
datar Posted January 29, 2005 Posted January 29, 2005 Vilka trevliga bilder RENE!!! Det blir bara finare och finare där du bor Quote
eliot Posted January 29, 2005 Posted January 29, 2005 REL Acoustics subwoofer har jag fått mig rekommenderade men vad jag förstår så håller man på att göra om hela sin serie så att alla skall vara mikroprocessorstyrda som på modellerna Stampede, Strata 5 och Storm 5 - vad vet Du om det I Sverige pratar man mycket om Velodyne - har Du jämfört REL med Velodyne Hälsningar, Eliot Quote
RENE Posted January 29, 2005 Author Posted January 29, 2005 REL Acoustics subwoofer har jag fått mig rekommenderade men vad jag förstår så håller man på att göra om hela sin serie så att alla skall vara mikroprocessorstyrda som på modellerna Stampede, Strata 5 och Storm 5 - vad vet Du om det I Sverige pratar man mycket om Velodyne - har Du jämfört REL med Velodyne Hälsningar, Eliot <{POST_SNAPBACK}> Det er vienna der har anbefaldet mig Rel subs så det skal prøves Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.