Jump to content

Recommended Posts

Posted
I må da kunne gætte hvad der er

hi_EC(2).jpg

hi_EC.jpg

Det bliver det sidste stereo setup herfra

På mandag kommer der Pioneer PDP-435HDE

så bliver det sådan til at starte med

Strauss

waltz backspeaker

ORATORIO center

Audia

INT

3100

CD one

AE CAP II

DVD

MAZ DV12S2 og X-box

Når så mahler kommer bliver det

mahler

waltz backspeaker

ORATORIO center

Audia

3100

Preamp

flight 100

SS preamp

skal jeg ud og finde , så hvis i har et forslag så kom med det max pris 50000dkr.

DVD

MAZ DV12S2 og X-box

hi_STAC.jpg

Posted
Hej René

Det ser spændende ud, hvorfor nu lige EC, når du har så meget andet i "stalden"  :?:

Jeg er løbet helt tør for setup .

Derfor købte jeg det setup , så kan jeg da høre musik mens jeg venter på alt det jeg skal have hjem .

Posted

OK, ja musik skal der til - det KAN man bare ikke undvære.

Vi venter i spænding på alt det nye der er på vej :mm::mm:

Posted
OK, ja musik skal der til - det KAN man bare ikke undvære.

Vi venter i spænding på alt det nye der er på vej :mm:  :mm:

ja gør jeg også selv , kan være jeg får et flip , med nu ser det ud til der lander et par BAT VK120 også .

er ved at trække kabler til det SS setup , bahhh hader at stille op og gøre klar til nyt .

Men kom med forslag til en DVD multi maskine med 5,1 preamp men ikke Gondul .

  • 2 weeks later...
Posted
ja gør jeg også selv , kan være jeg får et flip , med nu ser det ud til der lander et par BAT VK120 også .

er ved at trække kabler til det SS setup , bahhh hader at stille op og gøre klar til nyt  .

Men kom med forslag til en DVD multi maskine med 5,1 preamp men ikke Gondul .

hi_e%20003.jpg

Posted

REL Acoustics subwoofer har jag fått mig rekommenderade men vad jag förstår så håller man på att göra om hela sin serie så att alla skall vara mikroprocessorstyrda som på modellerna Stampede, Strata 5 och Storm 5 - vad vet Du om det :?:

I Sverige pratar man mycket om Velodyne - har Du jämfört REL med Velodyne :?:

Hälsningar,

Eliot

Posted
REL Acoustics subwoofer har jag fått mig rekommenderade men vad jag förstår så håller man på att göra om hela sin serie så att alla skall vara mikroprocessorstyrda som på modellerna Stampede, Strata 5 och Storm 5 - vad vet Du om det  :?:

I Sverige pratar man mycket om Velodyne - har Du jämfört REL med Velodyne  :?:

Hälsningar,

Eliot

Det er vienna der har anbefaldet mig Rel subs

så det skal prøves

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...