Timbre™ Posted January 17, 2005 Posted January 17, 2005 Håll utkik efter Energy-Transformers... Det K-manska bannersnickeriet har jobbat skift och vår bannerflora växer i mångfald. Välkomna Per-Olof och Niclas! http://www.energy-transformers.se/index.htm Quote
thli72 Posted January 17, 2005 Posted January 17, 2005 Den länken kostade mig 1850:- . Mini vibe-eater plus ultra vibe eater beställd. Dyrt med banners. Quote
thli72 Posted January 17, 2005 Posted January 17, 2005 Väldigt sugen på att se mössen i verkligheten, vilken storlek har du på musen som står på Amatin? Den största? Hoppas att få dom i slutet av veckan. Quote
datar Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Den länken kostade mig 1850:- . Mini vibe-eater plus ultra vibe eater beställd. Dyrt med banners. <{POST_SNAPBACK}> Tack för att du varnade mig ! Tänker inte lägga 1850,- på ett banner klick Quote
thli72 Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Bilden blev lite stor men det var absolut första bilden jag lagt upp på något forum så jag är glad att det lyckades!! Quote
K-man Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 thli, på min maskin passar den fint Vi brukar köra liggande bilder i 740pixlars bredd då passar det bra för 1040 upplösning. Du har lyckats bra med ditt första bildinlägg! \\K-man Quote
Engelholm Audio Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Härligt att se Sarah McLachlan! Bra smak! Du tycker rätt! :evil: Quote
thli72 Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Att det blev sarah var mest en slump det var den skivan som låg i cd:n när jag tog kortet, la dit omslaget för att visa hur liten Ultran faktiskt är. Quote
thli72 Posted February 9, 2005 Posted February 9, 2005 Beställde 2 Ultramöss till,ville bara visa hur dom var förpackade när dom kom. I en rejäl plastlåda invirade i filt, snacka om seriöst packat!!!!!!! Quote
Niclas Posted February 9, 2005 Posted February 9, 2005 Igentligen skulle jag inte skriva här om våra produkter, men många har hört av sig om den röda "slipsen" som Vibb-eaters levereras med nuförtiden. Ett liten julploj blev del av produkten & ett signum. Vill Ni som köpt Vibb-eater-möss innan slipsarna skickades med ha var sin slips, maila mig Er adress Här samt villken storlek via "info-knappen" på hemsidan så skickar jag en kostnadsfritt. Mvh Niclas Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.