octavia rs Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 För er som bor i södra Sverige och är sugna på Dansk high-end så finns nu Gryphon hos ljudupplevelser i Ystad. http://www.ljudupplevelser.se/gryphon-diablo-300-p-1592-c-271.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Det är ju underbart. Vad har du i butiken för demo? Mvh Apexorca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 2 hours ago, Apexorca said: Det är ju underbart. Vad har du i butiken för demo? Mvh Apexorca Jag har inte helt hundra koll på vad som finns inne men jag tror att Diablo 300 finns till att börja med men de kommer nog att bli mer framöver då detta är helt nytt. Jag har ingen anknytning till butiken mer än att jag handlar där och tyckte att Gryphon lär väl höja vissa ögonbryn. Kan tillägga att nästa vecka ska hela TAD:s sortiment finnas i butiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 4 minutes ago, octavia rs said: Jag har inte helt hundra koll på vad som finns inne men jag tror att Diablo 300 finns till att börja med men de kommer nog att bli mer framöver då detta är helt nytt. Jag har ingen anknytning till butiken mer än att jag handlar där och tyckte att Gryphon lär väl höja vissa ögonbryn. Kan tillägga att nästa vecka ska hela TAD:s sortiment finnas i butiken. TAD också. Jösses! Det borde vara värt ett besök bara för... att! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavia rs Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 (edited) 4 minutes ago, Apexorca said: TAD också. Jösses! Det borde vara värt ett besök bara för... att! De är mycket på gång här nere i södra Sverige vad gäller hifi. Om jag förstår rätt kommer delar av TAD:s sortiment vara på permanent demo fast nästa vecka verka det som om verkligen allt skulle vara där. Lär bli en hel del Gryphon, Sonus faber och ARC. Olle som äger Ljudupplevelser var för övrigt den som dema Sonus faber åt Septon på High End mässan Edited March 10, 2017 by octavia rs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thosod Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Ja Olle på Ljudupplevelser är verkligen trevlig och serviceminded, rekommenderas varmt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts