Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det har frågats mycket kring det nya riaa-steget från Gold Note.

Inte minst på mässan där vi fick oerhört mycket uppmärksamhet kring detta.

Vi frågade flera besökare vad de trodde ett sådant kunde tänkas kosta, buden vandrade mellan 50-100kkr

Rätt gott att säga priset, som ju än ynka 13.000:-

Här kommer en recension, och jag rekommenderar er att läsa hela, för detta är ett ruskigt bra steg.

http://www.monoandstereo.com/2017/03/gold-note-ph-10-phono-preamplifier.html 

Posted

Jag har haft förmånen att få testa Gold Note PH-10 i min anläggning under några veckor och jag kan inte annat än instämma i Matej Isak lovsång på monoandstereo.com, det är ett ovanligt lyckat riaa-steg. 
Det tillhör definitivt toppskiktet av de riaa-steg som jag har provat här hemma och i förhållande till sin prislapp är det verkligen ett fynd.

//PEO

Posted
On 2017-03-03 at 20:41, calm said:

Har inte kommit till Gold Notes rum än i mitt mässreportage, men så mycket kan jag säga att det i vart fall inte lät illa.:thumbsup:

Calm

Tack Calm. 

Fina bilder hade du lagt upp. 

Posted
19 hours ago, Peo said:

Jag har haft förmånen att få testa Gold Note PH-10 i min anläggning under några veckor och jag kan inte annat än instämma i Matej Isak lovsång på monoandstereo.com, det är ett ovanligt lyckat riaa-steg. 
Det tillhör definitivt toppskiktet av de riaa-steg som jag har provat här hemma och i förhållande till sin prislapp är det verkligen ett fynd.

//PEO

:thumbsup: