bigblue Posted February 15, 2017 Share Posted February 15, 2017 (edited) Jag är förste ägaren till denna högpresterande centerhögtalare som är i perfekt skick och naturligtvis fullt fungerande. Den har använts i ett rök- och husdjursfritt hem där den ingått i vår hembio-anläggning. Centern är i svart pianolack med körsbärspaneler på kortsidorna samt i kåpan ovanför diskanten. Högtalaren är utrustad med en beryllium tweeter och två st 7 tums baselement. Detta är en mycket välljudande center som briljerat i mitt system tillsammans med Sonus Faber Amati Futura. Läs gärna HomeTheatre Hifi's test på högtalaren: Test: Usher 616 BE Fakta: Känslighet: 90 dB Impedans: 4 ohms Frekvensområde (-3 dB): 44 Hz ~ 40 kHz Vikt: 23 kg Bredd: 64 cm Djup: 39.5 cm Höjd: 25.4 cm Anledningen till att jag säljer min centerhögtalare är för att ge mer plats åt 2-kanals lyssning. Högtalaren finns för lyssning och avhämtning i Kungsbacka-området. Har ingen kartong och kan därför inte sändas. Nypris 19 000 kr Mitt pris 9 000 kr Edited March 27, 2017 by bigblue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigblue Posted February 24, 2017 Author Share Posted February 24, 2017 Sänker priset till: 5 000 kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigblue Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Bump Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigblue Posted March 27, 2017 Author Share Posted March 27, 2017 SÅLD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts