osgorth Posted February 11, 2017 Posted February 11, 2017 Letar alltid efter nya plattor att utöka min skivsamling med.. Gärna stora samlingar. Har du nåt intresse av att sälja CD-skivor, kolla gärna med mig! Mitt primära intresseområde är elektronisk musik i alla former, och mer än gärna goa trance från 90-talet. Hederlig goa, m.a.o. Gillar även det mesta inom synth & industri, och har en stor soft spot för ambient. Utöver det letar jag alltid efter klassisk musik, och i synnerhet plattor från svenska BIS Records som jag specialsamlar på. Jag saknar massor så chansen är god att du har nåt jag söker. Helt ointresserad av alla budgetutgåvor, boxar osv. Endast CD-skivor / hybrid SACD, och skicket skall vara strikt VG+ eller bättre. VG+ = ett fåtal hairlines men inga riktiga repor. Repiga skivor hör till soptippen! Listor via Discogs är att föredra så jag ser exakt vilka utgåvor det handlar om osv. Fantasipriser undanbedes dock, de kan du lämna kvar på Discogs... Tack på förhand! Quote
ulf Posted February 18, 2017 Posted February 18, 2017 Hej min kompis Peter i Sundbyberg som ej är medlem här har 200-300 Goa cd skivor han vil sälja . Även mycket electronica mm, Han vill att du ringer honom 076-5930000 hälsningar ulf Quote
osgorth Posted February 19, 2017 Author Posted February 19, 2017 Hej Ulf! Tackar, jag slår honom en pling. Mvh Quote
Recommended Posts