Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trevliga filmer, ligger hemma sjuk. Har inte ens klivit upp än..... iPad håller mig troget sällskap mellan sovsessionerna iaf. Bra det, har inte hunnit vara aktiv på forumen på länge. Nu får jag läsa ikapp lite.

Posted
5 hours ago, Adagio said:

Trevliga filmer, ligger hemma sjuk. Har inte ens klivit upp än..... iPad håller mig troget sällskap mellan sovsessionerna iaf. Bra det, har inte hunnit vara aktiv på forumen på länge. Nu får jag läsa ikapp lite.

Krya på dig. Hoppas det inte är influensan, den suger. Skall till jobb imon efter 8 dagar i feberns grupp. Fortfarande svag och matt som en riktigt gamal gubbe. Men nu orkar jag stå upp en längre tid i alla fall.

Posted

Tack Grabbar! Idag känns det bättre! På 48 timmar sov jag ca 40, steg upp i morse och var sugen på musik, Dvorak fick mig på bättre humör. Tror att jag går mot friskare stadier. Jag tog en liten forum-timeout en månad. Kan bli så ibland för min del. Mycket arbete och prioriteringar som gör att forumdeltagandet blir lidande. I perioder går det i stå sas. 

Posted (edited)
On 2017-01-16 at 16:53, Apexorca said:

Fortfarande svag och matt som en riktigt gamal gubbe. Men nu orkar jag stå upp en längre tid i alla fall.

Välkommen till min vardag;)

18 hours ago, Adagio said:

Jag tog en liten forum-timeout en månad. Kan bli så ibland för min del. Mycket arbete och prioriteringar som gör att forumdeltagandet blir lidande. I perioder går det i stå sas. 

Tror att det kan vara ett sunt tänk att prioritera lite olika ibland.

Hasta nu inte iväg och tro att du är helt frisk, en kompis till mig fick återfall och blev liggande i nästan 14-dagar helt utslagen. Att börja men Dvorak på moderat volym kan vara en bra början till komma i form.

/byZan

Edited by byZan
ett ord för mycket
Posted (edited)

Jo, jag övervägde att gå till jobbet idag när jag pratade med vår gruppledare igår, men.... vis av erfarenhet stannar jag hemma en dag extra. Jag har dessutom ett utdragspass dvs ledighet på torsdag. Då blir det sammandragen vila istället. Känns dumt att få återfall pga av slarv. Finns säkert många som anser att en laddning Ipren eller Treo och "lite pannben" gör att man kan jobba, men jag tror det straffar sig i längden.

Edited by Adagio