Apexorca Posted January 12, 2017 Posted January 12, 2017 (edited) Jag snubblade på en hemsida med en film från förteget. Jag tycker den kan vara trevlig att se. Den är snyggt gjord. Vinyltillverkning. Edited January 12, 2017 by Apexorca Quote
Apexorca Posted January 14, 2017 Author Posted January 14, 2017 Hittade en som visar CD och Vinyltillverkning. Quote
YYZ Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 Kul när det expanderas med förhoppningsvis bibehållen kvalitethttp://www.salina.com/news/record-company-preparing-to-double-in-size/article_86ea411c-80e3-5257-bad3-822fc1e1eaf3.html Quote
Taxmannen Posted January 14, 2017 Posted January 14, 2017 Kul att se - tack för länkarna Lite scary när dom mattar ner delar av ytan med sandpapper Quote
Adagio Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Trevliga filmer, ligger hemma sjuk. Har inte ens klivit upp än..... iPad håller mig troget sällskap mellan sovsessionerna iaf. Bra det, har inte hunnit vara aktiv på forumen på länge. Nu får jag läsa ikapp lite. Quote
Taxmannen Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Krya på dig - undrade just vart du tagit vägen... Tänkte att du kanske övergett Euphonia för Faktiskt Adagio 1 Quote
Apexorca Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 Sjukdom ger mycket tid för att läsa om HiFi. Jag får nya sjuka idéer... Adagio 1 Quote
Apexorca Posted January 16, 2017 Author Posted January 16, 2017 5 hours ago, Adagio said: Trevliga filmer, ligger hemma sjuk. Har inte ens klivit upp än..... iPad håller mig troget sällskap mellan sovsessionerna iaf. Bra det, har inte hunnit vara aktiv på forumen på länge. Nu får jag läsa ikapp lite. Krya på dig. Hoppas det inte är influensan, den suger. Skall till jobb imon efter 8 dagar i feberns grupp. Fortfarande svag och matt som en riktigt gamal gubbe. Men nu orkar jag stå upp en längre tid i alla fall. Adagio 1 Quote
Adagio Posted January 17, 2017 Posted January 17, 2017 Tack Grabbar! Idag känns det bättre! På 48 timmar sov jag ca 40, steg upp i morse och var sugen på musik, Dvorak fick mig på bättre humör. Tror att jag går mot friskare stadier. Jag tog en liten forum-timeout en månad. Kan bli så ibland för min del. Mycket arbete och prioriteringar som gör att forumdeltagandet blir lidande. I perioder går det i stå sas. Quote
byZan Posted January 18, 2017 Posted January 18, 2017 (edited) On 2017-01-16 at 16:53, Apexorca said: Fortfarande svag och matt som en riktigt gamal gubbe. Men nu orkar jag stå upp en längre tid i alla fall. Välkommen till min vardag 18 hours ago, Adagio said: Jag tog en liten forum-timeout en månad. Kan bli så ibland för min del. Mycket arbete och prioriteringar som gör att forumdeltagandet blir lidande. I perioder går det i stå sas. Tror att det kan vara ett sunt tänk att prioritera lite olika ibland. Hasta nu inte iväg och tro att du är helt frisk, en kompis till mig fick återfall och blev liggande i nästan 14-dagar helt utslagen. Att börja men Dvorak på moderat volym kan vara en bra början till komma i form. /byZan Edited January 18, 2017 by byZan ett ord för mycket Quote
Adagio Posted January 18, 2017 Posted January 18, 2017 (edited) Jo, jag övervägde att gå till jobbet idag när jag pratade med vår gruppledare igår, men.... vis av erfarenhet stannar jag hemma en dag extra. Jag har dessutom ett utdragspass dvs ledighet på torsdag. Då blir det sammandragen vila istället. Känns dumt att få återfall pga av slarv. Finns säkert många som anser att en laddning Ipren eller Treo och "lite pannben" gör att man kan jobba, men jag tror det straffar sig i längden. Edited January 18, 2017 by Adagio Quote
Recommended Posts