Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag då var första delen av julen över och dags att summera klapparna för detta år! :)

Själv fick jag inget i fråga om ren hårdvara men väl några julklappar som har förutsättning att vara länge under året.

Ett medlemskap i Faschings Vänner som berättigar mig till uppdateringar och deltagande i musikaliska aktiviteter under kommande år.

Ett generöst presentkort på Bengans att botanisera i deras butik på Drottninggatan och där välja ut ett antal skivor för vidare musikaliska njutningar.

Hade önskat mig en prenumeration av Stereophile, men den får jag fixa själv denna gång. Också något som varar länge under året.

Jag är ändå supernöjd!

Hur blev era julklappar?

Calm

Posted

Jag fick en bunt skivor av yngste sonen. Han brukar ha säker smak för ny musik och bra koll på vad jag kan tänkas gilla så det ska bli spännande. Högen innehöll bland annat James Blake, Ben Howard och Mumford & Sons :)

Posted (edited)

Jag fick Black Eyed Peas- The End och Nick Cave And The Bad Seeds - Let love in på vinyl av sonen i julklapp. :6::41:

Fler är visst försenade men på väg om nu inte Post Nord slarvat bort dem...

Edited by Apexorca
Posted

För min del blev det två vinyler, Rolling Stones ”Blue & Lonesome”och Leonard Cohen ”You Want It Darker”

/byZan

Posted

Det var länge sedan jag fick någon musik i julklapp. Vi har en överenskommelse om att jag köper min  musik själv. Jag vill ha böcker och det fick jag ...

Posted

Jag fick följande vinylskivor av "tomten"

• The Waterboys - Modern Blues (2 x 180 g)
  • Leonard Cohen - You Want It Darker
  • Eva Cassidy - Nightbird (4 x 180 g)
Posted (edited)
On 2016-12-27 at 10:56, Vox said:

Jag fick följande vinylskivor av "tomten"

• Eva Cassidy - Nightbird (4 x 180 g)

Passande, jag fick också den av tomten!

Fick också dessa från tomten:

Diana Krall - Live in Paris (2 x 180g)
Mark Knopfler - Get Lucky (2 x 180g)
The Doors - Doors (180g)

Edited by JWE