P-pan Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Då året närmar sig sitt slut så börjar det ju bli dags att skicka en liten hälsning. Julstämningen är kanske inte den bästa för dagen, åtminstone inte i Stockholm, då snön lyser med sin frånvaro. Men vad gör väl det när man kan bädda ner sig och lyssna på lite musik. En riktigt God Jul Önskas Alla På Euphonia byZan and Perfect sense 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
byZan Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 (edited) God Jul önskas alla från det byZansianska hemmet också! Edited December 21, 2016 by byZan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Gud Jul och hoppas det dräller in hårda välljudande paket till er alla. Jag har redan av misstag råkat se att jag kommer att få vinylskivor av barnen. Dessutom sådana jag gillar. Jag får spela överraskad. Men glad kommer jag inte behöva spela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shifts Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 God jul från Warszawa till alla på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
new order Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 God Jul. Hoppas att åtminstone ni andra får en fröjdefull sådan. Det får inte jag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 God Musikjul och Gott Nytt Ljudår önskar Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 (edited) God Jul från mig med! Hoppas att ni får en fin Jul och många fina Hifi-paket och det man inte får det köper man ju sen i Mellandagsrean som alltid...Eller nästan.. Ha det! Mvh Per / Hifi_Perrra Edited December 21, 2016 by Hifi_Perrra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tek Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 God jul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted December 22, 2016 Share Posted December 22, 2016 God Jul till alla på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaxho Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 God jul till alla. Vänligen Jaxho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Glædelig jul og godt Nytår til alle på Euphonia. Jeg får Purist Audio Design AC Extension Le af fruen, det bliver en bra hi-fi jul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Glædelig jul og godt Nytår til alle på Euphonia. Jeg får Purist Audio Design AC Extension Le af fruen, det bliver en bra hi-fi jul Har du tjuvkikat! Stort grattis. En sådan fin julklapp. Du måste återkomma om hur du tycker den fungerar i ditt system. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Glædelig jul og godt Nytår til alle på Euphonia. Jeg får Purist Audio Design AC Extension Le af fruen, det bliver en bra hi-fi jul Lyllo dig som har en så snäll fru eller fick hon vinstlotten av dig först? Hur som helst blir det säkert aldrig årets julklapp iår heller. Få hålla tummarna till nästa jul. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A/Wing. Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Glædelig jul og godt Nytår til alle på Euphonia. Jeg får Purist Audio Design AC Extension Le af fruen, det bliver en bra hi-fi jul Jag får börja med att önska alla på forumet en riktigt god jul och ett gott nytt år Nu har ju vi även avverkat den mörkaste dagen på året bara det är ju något att fira . Och till Kim stort grattis där får du något att njuta av många dagar framöver jag lovar dig den är riktigt bra men det har du väl redan kommit på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calle_jr Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 God Jul!...och så håller vi tummarna för att uppgraderingen håller vad den lovar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Govinda Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 God jul allesammans :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 God Jul alla önskas från Växjö på julaftons morgon. Ska just stiga upp och fixa mig en skinkmacka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 God Jul! http://www.euphonia-audioforum.se/calle_jr/Diverse/bad-santa.jpg] ...och så håller vi tummarna för att uppgraderingen håller vad den lovar Klart uppgraderingen blir bra Tror jag slår till på annandagen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 God Jul i stugan! Här startade morgonen med årets enda tallrik med risgrynsgröt, mjölk, kanel och socker. Ligger som bomull i botten. Till detta lyssnas på Nisse Landgren , Christmas with my friends IV. Fridfullt och stämningsfullt. Det enda som återstår är att griljera skinkan som bakades i ugnen i går kväll. Sedan bryter släkten in efter lunch. Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YYZ Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 God Jul! ...och så håller vi tummarna för att uppgraderingen håller vad den lovar Ja, det är slitsamt.... GOD JUL PÅ EDER ALLA! calle_jr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hifi_Perrra Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Jag fick bara kläder och det var just det jag önskade mig, plus ett presentkort i en elektronik-butik. Den ena tröjan jag fick var av get-ull och en annan var en lång-ärmad med hög krage med den klassiska krokodilen på + lite annat. I övrigt köpte jag två C3 Perkulatorer i Kopparfärg så dom tog slut i mitt län Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts