Jump to content

EU AKUSTIK


SMT

Recommended Posts

Jag som äntligen hoppats att bli av med bullret utanför mitt hus :)

Det skulle ge mig större möjlighet att ostört lyssna på musik i mitt SMT-tunade rum.

Frågan är om man kommer att enas om ett enhetligt ljud? I bilismens och järnvägens barndom skulle varningsflaggor bäras framför, idag får man hjälpa sig själv. Varför inte varningsljus istället så att man kan höra fågelsången?

Hur som helst så grattis till Matts och hans innovationer som numera verkar standard vid olika byggnationer där ljudet står i centrum. Senast Musikhögskolan i Stockholm som jag gärna skulle vilja besöka.

Calm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kul nyheter!
Scania var dessutom med på Ericsson's utställning på Mobile World Congress där jag representerade en del av Ericsson. Som jämförelse så brukar jag (/EA) ha 20-80 kvm medan Ericsson drog till med blygsamma 6000 m2! :)

Scania's del handlade på MWC om uppkopplade lastbilar med finesser som positionering, användande, slitage, med mera som återkopplades till Scania - plus såklart att dom nu är ljudtune'ade till perfektion!

För alla Facebook-kompatibla så finns SMT numera där!
https://www.facebook.com/diffusor/

 

Link to comment
Share on other sites

Hade inga problem att komma in trots att jag inte är med på Fejan.

Det verkar som Matts IT-utveckling sker språngvis, nu kommer allt på en gång sedan hemsidan stått stilla några år. :D :thumbsup: :mm:

Kul i vart fall att det verkar rulla på!

Calm

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Bebop said:

Jag får följande besked när jag klickar på första länken: "Oj, nu gick det fel! Det finns ingen sida på den här webbadressen."

Men grattis ändå...;)

 

Märligt. Men mha sökningen i facebook på "diffusor" så bör man komma rätt. Där finns en hel del inspirerande bilder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...