Jump to content

TAD hos Ljudupplevelser i Ystad.


octavia rs

Recommended Posts

Det är ju bara att gratulera till ett av högtalarvärldens absolut bästa märke, i alla fall mina öron.

Jag kan tycka att det är lite konstigt att det inte står fler TAD hemma hos massa forumaktiva HiFi entusiaster.

Link to comment
Share on other sites

Klart det kan, men det finns en massa TAD-högtalare som kostar som allt annat som diskuteras och innehas i parti och minut på många forum inklusive detta. Deras nya stativare låter helt fruktansvärt bra och är inte så kostsamma.

Utan tvekan är verkligheten dessvärre sådan att riktigt bra HiFi och musikreproduktion blir kostsamt. För att undvika missförstånd så tycker jag billig HiFi också låta musikaliskt och njutbart.

Men som i många andra branscher så kan det bli ännu bättre om man betalar mer. Men man måste välja med omsorg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nästa vecka är representanter för TAD på plats i Ystad och man kommer spela bland annat på nya stativaren ME-1 och även CR1 Mk2.

Vad jag vet finns allt ifrån TAD på plats utom Reference försteget och slutsteget nästa vecka dessa ska komma framöver.

http://www.ljudupplevelser.se/tad-demodagarpremiar-for-nya-tad-me1-fredag-24e-mars-och-lordag-25e-mars-n-180.aspx

Vill bara skriva att jag endast är kund hos Ljudupplevelser och vill endast sprida detta då alla kanske inte har tex. Facebook eller liknande och då missar chansen att lyssna på detta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...