Sign in to follow this  
Hifi_Perrra

My Crib + SF Bio Skybaren! Samt Historik! :)

Recommended Posts

Posted (edited)

Ni tror mig alltså inte.. Ja, jag kan hålla med om att det låter som vargen o fåren eller vad f_sen det heter.. Men skit i o tro mig nu också när det VERKLIGEN GÄLLER!! RING EN GRANNE DÅ ELLER MIN BROR I MORGON KL: 07:30! ALLTID NYKTER! När han går upp och fråga då, så kan ni väl för i ***** få ändra uppfattning för en gångs skull.. Det var nog sista gången jag pratade med er.. För jag behöver inte er längre. Ni känns bara fattiga jämfört med ZLATAN eller vad f_sen som helst! Skrivet i all välmening! 

vad ska jag skriva sen.. hahaha :24: Ni känns som ett skämt som tycker samma sak fortfarande utan att det behöver blossa upp ett världskrig! För jag vill inte se en massa skit nu från nåt håll för det orkar jag inte med, ännu en gång i mitt liv! Med det här James Dean Porsche 550 spetaklet med detta nick där det hittills har vilat en förbannelse över skräpet.. Ja, hejdå gubbar hehe! :P 

Adjöss skulle man nog kunna säga :D 

MVH

Edited by Hifi_Perrra

Posted (edited)

Bästa "hackningen" av ett konto genom tiderna även om det var fullt tillåtet och enligt lag från våran sida hahaha.. Jag är bara oerhört tacksam för detta! 

Vi höres! 

MVH Per / Hifi_Perra eller ska vi säga den nye ZLATAN?? :P .....

.....

Edited by Hifi_Perrra

Posted (edited)

Ursäkta... Jag är rätt lost säger många.. Men det kanske jag inte är längre!! ELLER.. Något oklart haha beroende på hur man tolkar tillståndet av att sova eller inte. Jag gillar att sova.. Jag är en riktig sömn-tuta eller vad man ska kalla det :P Nu får du ta över.. Jag litar till 110  på dig.. Eller 500 om man så vill :P

Ha deh gött!

Vänliga hälsningar Perra! :sleep_2:

Edit: Redigerad text: Jag gjorde aldrig något.. Den här incognito hen bara gick in och tog över.. och hen var ju trots allt rätt trevlig.. Så det var enbart därför jag blev så JättegladH faktiskt!! Inte många som ens snackar med mig.. VÄLDIGT OFTA PÅ REN SVENSKA JÄVULSKAP! MEN KANSKE INTE NU Längre!! ELLEr?  Euphonia grabbar! :P 

Snacka om att vara inne på samma spår två gånger och att ha glömt det sen förra gången!! Denna text är ju bara så bra!! Fy fasen vilken j_kla skit medicin hahaha

Edited by Hifi_Perrra

Posted (edited)
20 minutes ago, Hifi_Perrra said:

Ursäkta... Jag är rätt lost säger många.. Men det kanske jag inte är längre!! ELLER.. Något oklart haha beroende på hur man tolkar tillståndet av att sova eller inte. Jag gillar att sova.. Jag är en riktig sömn-tuta eller vad man ska kalla det :P Nu får du ta över.. Jag litar till 110  på dig.. Eller 500 om man så vill :P

Ha deh gött!

Vänliga hälsningar Perra! :sleep_2:

Edit: Redigerad text: Jag gjorde aldrig något.. Den här incognito hen bara gick in och tog över.. och hen var ju trots allt rätt trevlig.. Så det var enbart därför jag blev så JättegladH faktiskt!! Inte många som ens snackar med mig.. VÄLDIGT OFTA PÅ REN SVENSKA JÄVULSKAP! MEN KANSKE INTE NU Längre!! ELLEr?  Euphonia grabbar! :P 

Snacka om att vara inne på samma spår två gånger och att ha glömt det sen förra gången!! Denna text är ju bara så bra!! Fy fasen vilken j_kla skit medicin hahaha

"Men det kanske jag inte är längre!!" Hehe ADMIN gjorde sitt :P Förmodligen.. Jag är ledsen över våran "lilla" kontakt.. Det var en intressant upplevelse och jag önskar dig en framtid med en parasoll och en drink med just en..., parasoll i... på en beach med många sköna babes hahaha :P Tyvärr kan jag f_sen inte hjälpa dig med resten.. Men du klarar dig nog :) Jag tar alltså inget ansvar för det här lilla strulet med min något mycket bättre snabbare uppkoppling i natt! Det bara blev så helt plötsligt.. Jag vet inte varför... Som Zlatan sa en gång till en journalist!! "Gör det bättre själv då!! :P Hahaha!!! 

Hej svejs för ett tag!

Nu ska jag be lite till Inka-gudarna om bättre tider o mer Solsken och inte så mycket regn TACK!! :6:

Best regards!

H-P!.

Edited by Hifi_Perrra

7 hours ago, Hifi_Perrra said:

Julafton

Det är det redan på fredag då fotbolls-vm damer börjar. Kika vet jag för du gillar ju fotboll och det kommer bli välspelat med förhoppningsvis få tekniska misstag.

Posted (edited)
On 2019-06-05 at 08:37, YYZ said:

Det är det redan på fredag då fotbolls-vm damer börjar. Kika vet jag för du gillar ju fotboll och det kommer bli välspelat med förhoppningsvis få tekniska misstag.

Mitt minne sviker ärligt talat för jag typ har sovit för lite tror jag på typ nån månad.. Glömde mina hemnycklar på en fotbolls plan ikväll så min bror fick springa tillbaka 1000 meter nånting o leta efter dom.. F_n! Jag ber om ursäkt för att jag har Black-outer typ varje dag 4 gånger om dagen typ... Men jag lirar boll ändå och ser på film. Nu idag på mina Klipsch RP och min Thor 3:a.... Novitas:en.. Om man nu ska nämna hifi.. Jag är ledsen för det här med typ att jag inte minns alls vissa situationer.. Men nu har jag haft lite semester från Euphonia.. Så jag hoppas verkligen att jag kan lägga detta bakom mig och typ försöka sova ikapp så att hjärnan återställer.. Hur nu detta ska gå till.. Brorsan var ju hygglig iaf så vi lirade en del boll i 1,5 timmar ca. Sen gick jag hem och tog lite käk.. Fotbolls vm i all ära.. Men jag lirar helst med min brorsa istället.. För då kan man ha kul ändå.. Men tack för tipset iaf! ;) 

Mvh 

Edit: Redigerad text. 

Edited by Hifi_Perrra

Posted (edited)

:D "Crackpot Conjecture" eller "The Physic of Law"??... och Typ Error in my Brain. För mycket semester kanske.. inte vet jag... TYP!... 

.... S..!!

Klipsch RP-160M och Bladelius Thor Mk3 Novitas är en perfekt kombination.. Skulle bara säga det.. Även toslink från tv:n till dacen i Thoren.. Via datorn genom HDMI.. typ.. kass.. ifs.. Skit i skiten.. och ta en ny schack-pjäs o flytta fokus.. Jauuu....  !!...Typ ja.. :P

Edited by Hifi_Perrra

Posted (edited)

En av dom bättre filmerna historiskt sett.. Mission Impossible 1 :D

J_vlar vad den killen springer.. Önskar nästan att jag kunde det med.. hahaha...

Ska nog testa nån gång ifs om jag typ inte somnar när jag springer..  Ingen god idé kanske hehe :P 

Edited by Hifi_Perrra

Hejsan! 

Nu har jag sovit lite för mig själv medans musiken ljöd i mina öron haha.. Ja, det kanske beror på att jag sover som en stock normalt sett... ja.. Hifi är livet.. Spela era vinylskivor så klagar jag inte haha.. 

Ha det gött! 

Mvh

Nu har jag lugnat ner mig en smula och tänkte starta om lite på nytt innan sommaren drar vidare mot varmare breddgrader.. 

Om nån vill se något kul så rekommenderar jag att man kollar på Youtube på Hifi-Fabio eller som han annars heter: Fabio Lanzoni med "I cant believe its not butter... SPRAY!" så man kanske kan se lite hur tiderna kan förändras en smula o baksidan å sånt med kändisskap när några kanske tänkte lite annorlunda i samband med förtydligandet eller vad man ska säga när man går ut med nicket i offentligheten.. Tjaa.. jag hade väl inte så mycket mer å säga än att det blev som å kasta katten över stupet å sen be att katten trots allt hade 20 liv extra eller nåt till godo.

.....

Mvh

Har inte lyssnat på min hifi på över en vecka för jag har gjort annat typ.. Men jag satte iaf min dröm som var en frontkick på volley på en fotbolls plan ca tre gånger ikväll. Sen hur det gick i övrigt förtäljer inte historien.. Jag bryr mig inte så mycket om resten.. Bara att bollen for 20 meter upp i luften innan den damp ner igen... Volley o volley.. Jag sulade upp den själv innan jag gjorde en sån där kampsports spark när man har både vänster o höger ben i luften.. Hifi är kul.. Men vetetjyven om inte detta är roligare haha..