Sign in to follow this  
Hifi_Perrra

My Crib + SF Bio Skybaren! Samt Historik! :)

Recommended Posts

Posted (edited)
On 2019-05-25 at 10:02, A/Wing. said:

Men för tusan HIFI_Perrra vad är det för massa strunt du skriver om vad har detta med HIFI och musik att göra. 

.

Edited by Hifi_Perrra

Hej Per!

Det är nog fler än A/Wing som läser denna tråd men som väljer att inte kommentera. Säkerligen skulle flertalet kommentarer bryta emot forumets regler så därför undviker dom att svara.

Vad är det du försöker uppnå med allt skryt om prylar, hur mycket du lagt på olika högtalare ifrån Hifi Klubben och Balance Audio? Utöver det så blandar du in klockar, cyklar, fotbollar, "brand'ade" Discovery Channel-knivar och kaffebryggare.

Du skulle haft kvar dina Sonus Faber-stativhögtalare och nöjt dig, kanske testat att spela upp mjukvaran på något annat än Sonos och diverse CD-spelare ur det segmentet ett par tre pinnhål ner ifrån dina Sonus Faber.

Det är fint att du lånar ut/skänker dina högtalare till din släkt men jag tyvärr så handlar nog din shopping om kickar mer än att använda dom till att lyssna på musik. Därför är det jättebra att du cyklar, motionerar och spelar fotboll istället för att beställa nya produkter.

Sömn är viktigt, testa att logga ut och sova en stund! :)

En hifi grej för en gångs skull.. För nu har till och glömt hela avsikten med hela skiten.. Jag lägger in Sladds krönika istället hahaha.. Läs och njut! Annars ge f_n i det helt enkelt!! ;) 

Det handlar om hifi och vi mäns stereo intressen.. Som många framförallt familjer ser som skräpet där hemma.. Men om man tolkar artikeln korrekt för så mycket är jag iaf med.... för jag kan läsa texter trots allt.. Så vill jag att ni tar er tid och läser detta för det berör alla i detta avlånga land oavsett var du bor eller vem du är... Se och häpna! Annars som sagt! Ge f_n i min tråd om du inte uppskattar det som står skrivet där eller nån annan j_kla smörja.. Så återigen.. plocka fram läsglasögona nu ögona böj eller vad f_sen det heter och använd pupillerna nu rejält för nu börjar historien:

Källa: Länk till hificonsult.se

https://www.hificonsult.se/blog/sladd-har-ordet/aelskade-kvinnor-repris-fran-2007

Posted (edited)

Nu tycker jag att denna tråden kan få vara ett tag!

Trevligt som sagt!

Nu har jag nog sagt det mesta även om jag ber om ursäkt för att jag trots allt är en människa.. Skratt! 

Ungefär som dom flesta andra också..

Ha de gött!

Så kanske vi ses!

Hoppas jag iaf! :P

Mvh Per / Hifi_Perrra :thumbsup:

Edited by Hifi_Perrra