Akkelis Audio Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Kom och ta ned mig på jorden. Jag tycker det låter riktigt bra. För bra? Som sagt, kom och ta ned mig på jorden! 2 system, ena med Eos på rör-slutsteg i stora rummet och Leto/Hades på Devialet i ett av dom mindre rummen. Ses lördag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 En härlig helg med många musikintresserade som trotsade det fina vädret och hälsade på hos Akkelis. Coda-fötterna förvånar alltid och tester gjordes på löpande band. Härliga effekter med Coda under Devialet 200. 3-vägaren Eos spelade fint med Air Tight, 110 watts ultralinjärt läge lät bäst. Leto med Hades i en systemlösning där Devialet 200 spelar en betydande roll. Både Leto och Hades funkar såklart utan Devialet, men systemlösningen är riktigt smart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts