Double A Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 (edited) Nu på lördag den 21/5 kommer jag att visa och spela på mina senaste högtalare hos Akkelis i Gbg. Hoppas att ni som befinner er i närheten vill komma och lyssna, (det finns ju en massa annat där också ). Tyvärr är inte nya hemsidan uppe än (kommer i veckan) så här kommer lite fakta. 3-vägs konstruktion Alla element spelar i slutna lådor Frekvensomfång 22-40000Hz Bas 1st 8.3/4" aluminium kon Mellanregister 2st 6.5" keramiska koner Diskant 1st 16cm äkta bandelement Känslighet 88dB Bas, aktivt system, separat slutsteg 2x600 watt fullständigt justerbar delningsfrekvens och parametrisk eq. Om det är någon som känner för att träffa mig och/eller lyssna på mina högtalare i sin hemma miljö så finns jag i Gbg hela lördag eftermiddag/kväll. Bara skicka ett mejl till, anders@dadesign.se Välkomna! Anders Edited May 15, 2016 by Double A K-man 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double A Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Nu är vår nya hemsida uppe http://www.dadesign.se/Vi finns även på Facebook,http://www.facebook.com/doubleadesignswedenVälkomna att titta in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tek Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Den nya hemsidan är ett lyft mot den tidigare. tumme upp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apexorca Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Tummen upp även för hur det lät på denna demo. Riktigt bra högtalare och det var en imponerande ljudbild, botten och dynamik från dessa småttingar tycker jag. Att skriva att man blir imponerad över hur mycket bas dessa stativare kan prestera bland alla andra stativare i mängden som också får detta omdöme kanske inte drar blickarna till sig, men de presterar som en golvare på riktigt, men med stativarens andra fördelar. Det gör verkligen inte så många andra. Riktigt bra gjort Anders! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double A Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 Tack tek. Vi är också jätte nöjda med den Tack Apex. Roligt att du gillar dom, eller som någon sa till mig. -Dom är rätt provocerande. Så små, och med de ljudet! Vi kunde inte sagt det bättre själva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YYZ Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Någon möjlighet till lyssning framöver hos handlare i Stockholm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double A Posted July 3, 2016 Author Share Posted July 3, 2016 Hej YYZ För dagen har vi tyvärr inget sammarbete med någon handlare i Stockholms området, men ja kommer mer än gärna upp och visar upp dom Har du någon favorit handlare så kanske vi kan få till någon demo där? Det vi håller på att planera in är en demo hos Jörgen på Ultimate Sound i Vimerby, för hoppningsvis någon gång i Augusti. Sedan kommer vi att medverka på Gbg Hifi mässa i september (rum 250 på hotell Park Avenue) Funkar inte det så kommer jag hem till dig, så får du höra dom i din hemmiljö Med vänlig hälsning, Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YYZ Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Hej AndersHar som målsättning att åka till GBG Hifi-show, så det blir i så fall alldeles utmärkt passande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Double A Posted July 3, 2016 Author Share Posted July 3, 2016 Hoppas du får till det Syns i Gbg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts