LasseJ Posted March 28, 2016 Posted March 28, 2016 Vilken fin vovve. Somnade han till musiken? MVH Lasse Quote
calle_jr Posted March 28, 2016 Author Posted March 28, 2016 Vilken fin vovve. Somnade han till musiken? Ja. Han saknar dimmerfunktion. Han har bara on-off. Det brukar ju vara det bästa, men i hans fall skulle man ibland behöva sänka uteffekten något Jag var ju nu bara tvungen att koppla Personal Cloud till repeatern... Och se den kommer upp fint; Quote
calle_jr Posted March 28, 2016 Author Posted March 28, 2016 Och funktionaliteten via Oppo Media Control var betydligt bättre än med usb-disken. Det viktiga är väl att man ser till att vara på rätt wifi... Quote
calle_jr Posted March 28, 2016 Author Posted March 28, 2016 Passande musik! Tänkte inte på det. Jag spelade nyss run to the hills, run for your life. Kanske också ett omen... Who cares. Ringo drömmer om andra djur - katter, rådjur, kaniner, brevbärare mm.Jag var hos en slaktare i lördags på Möllan i Malmö. Han har ibland lite ovanliga styckdetaljer och det låg en hel hög ben på ett av faten. Det skulle ju kunna vara superexotiska koreanska delikatessdelar för 200kr/kg, så jag frågade honom om det var hundben. - Nej, det är lammben. Quote
Recommended Posts