MsE Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Hej alla Jag kör idag med Lynx Two B i datorn. Nu finns ju knappt moderkort som passar längre och kortet har fått lite hyss iom Windows 10. Är nu nyfiken på Lynx PCI express E22. Är det någon som provat båda och kan säga något om skillnaden? Quote
Adagio Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Nepp! Men alla digitala grejer passar perfekt i soptunnan på återvinningens elavdelng. Inga problem med kompabilitet där. OBS skämt! Med visst mått av sanning. Jag har tagit steget till endast analog rigg, tveksamt om jag kommer återinföra en digital källa? Det är enormt befriande att bara köra analogt. Rent känslomässigt känns det underbart. Bakåtsträvande? Javisst! Quote
tek Posted March 4, 2016 Posted March 4, 2016 Har själv varit sugen att köpa ett e22, men då främst för att bruka för mätändamål. Har nu ett asus stx v1 som duger tills vidare, till en bråkdel av priset mot e22. Men en dag kanske... Quote
Recommended Posts