Akkelis Audio Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 sprudel, UffeZ, Mattias and 1 other 4 Quote
bigblue Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Kul, grattis. Hoppas han blir till stor nytta Quote
Apexorca Posted February 3, 2016 Posted February 3, 2016 Det låter inte fel. Alla skulle ha en Björn. Klart han blir till stor nytta. Grattis till alla berörda parter. Quote
Terminator Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Göteborgshumor eller bara något som insatta förstår? :-) Quote
Akkelis Audio Posted February 5, 2016 Author Posted February 5, 2016 Lite humor för de mest insatta Göteborgarna. Men på måndag börjar Björn Wiman hos Akkelis Audio. Björn brinner extra för Devialet, därav bilden. För övriga så har Björn jobbat med hifi i över 20 år, från början på Ågrens Hifi, sedan Hifi Consult, Oslo Hificenter, Audionord, Bladelius, Audionord igen, Hifi Consult och nu Akkelis Audio. Jag har säkert missat en hel del i meritlistan, men den är lång och han har fortfarande glöden och passionen kvar. Många kunder har kommenterat nyheten med "äntligen, det har vi väntat på" så förutsättningarna för att detta ska bli bra är goda. Peter (Plundin) är också kvar i verksamheten så nu blir vi ett riktigt bra team med olika specialområden och favoriter. UffeZ 1 Quote
Double A Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Vilket härligt gäng ni har blivit! Och nya fina lokaler till de, kan ju bara bli succé ! Quote
Matrixen Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Mer kompetent värvning är svår att hitta. Quote
Terminator Posted February 6, 2016 Posted February 6, 2016 Björn Wimans namn dök upp även i mitt huvud men sen blev jag osäker då jag tänkte att efternamnet måste vara fel för inte heter väl inte Björn detsamma som DNs kulturchef? Men så är det ju ? Quote
Bjorn W Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Tack alla för de vänliga orden! Med vänlig hälsning, Björn Quote
Akkelis Audio Posted February 8, 2016 Author Posted February 8, 2016 Björns första dag på nya jobbet, och första säljet på nya jobbet, en skivspelare!!!! Han ska nog passa in bra här. Quote
Richard Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Han ser stark ut. Och snäll.. Den som är väldigt stark måste också vara väldigt snäll. (Gammalt Pippi-ordspråk) Quote
Recommended Posts