Akkelis Audio Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Då var dom äntligen här, årets highendhögtalare i europa 2015-2016, Focal Sopra No.2. En fröjd att packa upp, perfekt utförande i minsta detalj och detta är nog den snyggaste högtalare jag sett någonsin! Nik 1 Quote
Svanteborg Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Jag är lite tveksam till utseendet, i alla fall på bild men jag får åka ner och kika med egna ögon nån dag istället (och framför allt lyssna med egna öron)! Quote
Hifi_Perrra Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Som jag brukade säga förr: "Hade man fått dom av farmor i Julklapp så hade man nog inte tackat nej oavsett!" Quote
Hifi_Perrra Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Det förvånar mig inte att det blev Focal efter det lilla jag hört. Bara mina egna spelar ju otroligt för pengen. Kan bara drömma om hur dessa Sopra spelar även om dom fanns med i planerna i slutet av förra året. Blev dock ett par något billigare ML istället som befinner sig ute på vägarna just nu om jag har fattat rätt. Bara dom inte försvann i den där snöstormen Jonas Quote
Recommended Posts