Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ville inte väcka upp den gamla tråden (Hur får man recensioner som tillverkare?) då bilderna är borta efter stora uppdateringar.

6 år sedan byggde jag mina egna tweaks men ingen tidning ville recensera dessa, men jag gav inte upp. Jag skickade mejl till flera dussin tidningar. Ingen ville recensera för de trodde mina tweaks var ormolja. Jag fick t.o.m. förföljare från forumet Faktiskt med någon skäggig gubbe som jag såg i buskarna ibland (läs mer). Jag fick lära mig självförsvar under en period och köpte utrustning för detta (youtube). Har blivit rånad på min koppar en gång också, så jag har fått ha all material överallt i lägenheten med kablar hängandes i garderoberna, kläder i kassar på golvet, många lådor med olika kristaller vid väggarna och buntar med slangar i varje hörn. Under ett år hade jag också en 10 meter lång kabel (tjock som ett ben) mitt på golvet som gästerna behövde hoppa över. Jag har haft det fullt upp med byggandet.

Jag har fått många recensioner av kunder men skeptiker tror ju att de är falska. Då ingen tidning ville recensera tänkte jag att jag måste göra produkterna bättre och bättre. Till slut hade jag byggt över 1000 olika produkter (youtube) utan att någon ville recensera. Alla skeptiker fortsatte hoppa på mig dagligen, men jag gav inte upp.

Jag började be till Gud. Han sa att jag skulle förlåta alla skeptiker för allt ont de har gjort (youtube). En vecka senare kom recensionen till slut. Här är den: http://www.adventuresinhifiaudio.com/14/01/2016/coconut-audios-vibradome-blue-star-into-the-unknown/

Edited by Patrick82
Posted

Jag skickade nyss ett e-mail till samma person från 6moons som för 6 år sedan, då när han inte ville recensera mina körsbär. Vi får se vad han svarar denna gång.

Posted

Jag skickade nyss ett e-mail till samma person från 6moons som för 6 år sedan, då när han inte ville recensera mina körsbär. Vi får se vad han svarar denna gång.

Han gav samma svar som 6 år sedan. Kanske behöver jag bygga ytterligare 1000 produkter. Undrar vad han säger då.

Posted

Jag är förvånad att du inte har rönt större framgång med dina produkter bland flera av Euphonias medlemmar som annars brukar vara glada vid diverse tweaks, inte sällan till betydligt större pengar.