Hasse Posted January 10, 2016 Posted January 10, 2016 För er som vill se så kallad "HiFi-porr" så finns det mycket att se i MY-HIEND´s reportage; http://www.my-hiend.com/vbb/showthread.php?10141-2016年CES實況報導-High-Perfomance-Audio-高級音響 Quote
pederb Posted January 10, 2016 Posted January 10, 2016 (edited) Ja dom har alltid en kanon rapportering, tyvärr så blandade dom ihop Kronos modellerna, bliderna visar en Kronos Sparta med en Helena 10,5 arm Edited January 10, 2016 by pederb Quote
PLINIUS Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Jag var i Los Angeles över julen. Då passade jag på att besöka Scott Walker Audio som bla är världens största ÅF av Synergistic Research som jag använder. När jag kom till butiken höll de på att lasta in en referens anläggning i en trailer som skulle till CES. Bla fotade jag Synergistic Research Gallileo högtalarkablar, och hann även med att fota anläggningen med mobilen lite snabbt medans de jobbade. Vilka prylar.. Den stod på inspelning och hade gått ca 250 timmar, ljudet satt inte helt men jag hann och dreggla en hel del över anläggningen. Bara högtalarkablarna låg på 60 000 USD. Resten var i samma klass.. Quote
Apexorca Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Jag var i Los Angeles över julen. Då passade jag på att besöka Scott Walker Audio som bla är världens största ÅF av Synergistic Research som jag använder. När jag kom till butiken höll de på att lasta in en referens anläggning i en trailer som skulle till CES. Bla fotade jag Synergistic Research Gallileo högtalarkablar, och hann även med att fota anläggningen med mobilen lite snabbt medans de jobbade. Vilka prylar.. Den stod på inspelning och hade gått ca 250 timmar, ljudet satt inte helt men jag hann och dreggla en hel del över anläggningen. Bara högtalarkablarna låg på 60 000 USD. Resten var i samma klass.. Kul om du postar några bilder. Quote
Recommended Posts