Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Posted

Man bor ju ganska nära Köpenhamn så ett besök ska försökas klämma in. O givetvis ska kameran med :o)

ha det bäst

J

• 3 weeks later...
Posted

Yep

O sen går vi ner genom city o spanar in alla vattenhål :D

Posted
Utvecklas detta åt rätt håll kan hela morrontåget bli en hifiavgång... :cool:  :)

Då får vi ha tiden när ni åker från Malmö över sundet så sammanstrålar vi direkt

om vi skåningar är tillräckligt morronpigga vill säga :D

Posted

Hmm, jag funderar också på att kvarta på vandrarhem i Malmö, så kan man stanna längre i Köpenhamn. Anslutningen mellan Gbg och Thn är den som kan ev vara lite trixig med tåg. Jag får se hur det blir. Men alla former av fika och annat trevligt är jag som vanligt intresserad av.

Posted

Octavia

Givetvis får alla som vill hänga på :) Är det fler så hojta till så bestämmer vi en tid.

V-8

Kolla in Formula 1 hotellet som ligger i Malmö , det är i särklass det billigaste du hittar och det är inte så långt från centralen.

Alla andra

En fika får väl anordnas tycker jag , på danskt vis då såklart :mm:

Timbre

Åker ni X-2 ner som går direkt eller bytar ni till sundståget i Malmö ??

Posted

Då ses vi på plats antar jag , glöm inte min mugg bara ;)

Posted
Tar du tåget direkt ifrån Ystad till Köpenham EAR? Jag har starka funderingar på att följa med.

Du kan ta morronbussen till Ystad så har vi följe in till Malmö där vi strålar samman med de övriga.

MVH/Mats

Posted

Jepp, jag ska till Köpenhamn! Missar inte en HiFi-mässa (speciellt inte om det serveras röda pölser och dansk öl)! :) Denna gången kommer jag att prioritera två hårt rockande anläggningar. Eventuellt skrivs det något oxo. :)

Posted
Är det någon som kommer att besöka mässan? Utställare..? Mårten Design? Jorma? osv... Alltid skoj med mässbilder  :)

Jag och Mårten (och Vitus) kommer att ställa ut tillsammans i Danmark på Supertreffen i Viborg helgen innan Köpenhansmässan, så vi ställer inte ut i Köpenhamn.

Det är möjligt att jag åker ned till Köpenhamn om jag får tid över, men det vet jag inte förrän dagarna innan och då blir det alltså inte som utställare.