Patrick82 Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 Jag har hundratals julklappar redo att skickas imorgon till alla audiofiler. Om man gillar sin julklapp så kan man ge lite pengar till hemlösa på julafton för att sprida glädjen. Skicka PM till mig med din adress så skickar jag julklappen. Du kan också skicka e-mail till info@coconut-audio.com Quote
Patrick82 Posted December 22, 2015 Author Posted December 22, 2015 Det finns fortfarande många julklappar kvar! Quote
Svanteborg Posted December 22, 2015 Posted December 22, 2015 Idag kom tomten med ett paket på posten! Ska bli spännande att se vad det är för något, kan knappt bärga mig till torsdag! Quote
Richard Posted December 29, 2015 Posted December 29, 2015 Hej Patrick82 och tack för julklappen. Ligger stadigt på dacen. Röda Korset fick ett extra bidrag på Swish (nummer 1235557764) God Fortsättning //Richard Quote
Svanteborg Posted December 30, 2015 Posted December 30, 2015 Då fick vi samma paket Richard! Tack så mycket för julklappen, mina ligger på min nyinköpta streamer och myser i värmen! Quote
Patrick82 Posted January 6, 2016 Author Posted January 6, 2016 Jag har lagt ut resten av tweaksen på Tradera i storpack, alla dessa pengar ska jag ge till hemlösa i mitt område. Det finns många här. Quote
Hifi_Perrra Posted January 7, 2016 Posted January 7, 2016 Gör du också såna där hockey puckar där man byter ut sina befintliga puckar under förstärkaren mot dom modifierade? Vad gör du dom av? Ser ut som nån slags sprängdeg Quote
Patrick82 Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Gör du också såna där hockey puckar där man byter ut sina befintliga puckar under förstärkaren mot dom modifierade? Vad gör du dom av? Ser ut som nån slags sprängdeg De är gjorda av olika typer av lera finjusterat till 0.1 gram. Puckar under förstärkaren är svåra att göra då de måste tåla mycket vikt. Jag har bara en produkt som tål detta (VibraDome Unreal Pro), men jag har slutat tillverka dessa. Att lägga stenarna ovanpå apparaten ger samma effekt. Quote
Patrick82 Posted January 7, 2016 Author Posted January 7, 2016 Röda Korset fick ett extra bidrag på Swish (nummer 1235557764) God Fortsättning //Richard Tack för Swish numret. Min fru kom hem och hade inte hittat några hemlösa i morse att ge pengar till, så numret till Röda Korset kom till användning. Quote
Recommended Posts