Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hejsan,

I förra veckan VAB'ade jag vilket gör att småprojekt kan passa in under sömn-stunderna.

Vinylspelandet och -lyssnandet är en lyx som görs vid speciella tillfällen. Lite extra njut. Tiden räcker inte riktigt till, varför datoruppspelning görs till största del.

Fn är vinylbiblioteket åt det blygsammare hållet. Jag tänkte mig en lösning där jag kan rotera skivorna från ett "lagrings-rum" in till fin-lyssningsrummet.

vinylhylla.jpg

3 st tavel-lister gör plats för en liten exklusiv skara skivor! :)

Posted

VAB och sjukdomstider bjuder ibland på lite efterlängtade möjligheter...ett ljus i mörkret... :)

Lite pyssel är aldrig fel! Själv är jag precis i läge att återmöblera kök/vardagsrum efter ombyggnation...blir en del hifipysslande i det med.

\\K-man

Posted

Stiligt! En bra tanke dessutom. Ofta är det ju ett antal skivor man hela tiden kommer tillbaka till även om man hela tiden fyller på med nya ;)

Sedan ger det möjligheter med olika "teman"..

Posted
VAB och sjukdomstider bjuder ibland på lite efterlängtade möjligheter...ett ljus i mörkret... :)

Lite pyssel är aldrig fel! Själv är jag precis i läge att återmöblera kök/vardagsrum efter ombyggnation...blir en del hifipysslande i det med.

\\K-man

Ja det är ett pusslande!

Stiligt! En bra tanke dessutom. Ofta är det ju ett antal skivor man hela tiden kommer tillbaka till även om man hela tiden fyller på med nya ;)

Sedan ger det möjligheter med olika "teman"..

Ja det är ju möjligt med en trave skivor man ändå alltid lyssnar till ofta! Det utgör också ett estetiskt tilltalande inslag, tycker jag.

Posted

Sådana där "smygbilder" brukar ju nästan alltid följas upp med en god översikts...

Får man se hur resten av rummet ser ut också kanske :unsure::)